Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Δευτέρα, Μαρτίου 06, 2006

" Εγώ πλερώνω για τα μάτια που αγαπώ..."

Δεν θα το πιστέψετε αλλά υπάρχουν και πιο γελοία δίλημματα από το " Κιθαρίστας ή ντάμερ;" και το " Μάνος ή Μίκης;" Το δίλημμα αυτό είναι το γλυκούλι κλισεδάκι που μας αναπαρήγαγε με χαριτωμένο τρόπο προχθές ο θείος μου ο Ορλάντο. "Οδαλίσκη ή Ανεξάρτητη;"

Λοιπόν θειούλη, όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχα ένα συμμαθητή που καθόταν στο πίσω θρανίο. Ήταν καλό παιδί, με τρόπους, πάντα καθαρός και στην τρίχα, απλά ντυμένος, αλλά περιποιημένος, έπαιζε και μπάσκετ και εμένα μου έτρεχαν τα σάλια που τον έβλεπα αλλά εκείνος με είχε στην κατηγορία one of the boys. Δηλαδή με αποκαλούσε " Έλα ρε μαλάκα" και μαζί μου καθόταν να συζητάει για μπάσκετ και για τις άλλες τις γκόμενες, που ήταν όλες στο στυλ γυναίκας που με αηδίαζε από τα μικράτα μου: πανηλίθιες, ντεκαβλέ( όλες οι χαζές είναι ντεκαβλέ), φορούσαν ροζ πουκάμισα, είχαν τετράδια με ζωγραφιές Sarah Key, έσκουζαν με το παραμικρό " άχου τι γλυκούλι", χωρίς χόμπυ, χωρίς άποψη, 15 χρονών μουλάρες και δεν είχαν ακούσει καν τον Σεξτο τον Εμπειρικό ( αυτό δεν το λέω ειρωνικά, πιστεύω ότι όποιος τελειώνει το σχολείο πρέπει να έχει μάθει να βλέπει και πέρα από τη μύτη του) και που νόμιζαν ότι είναι και ωραίες. Δεν ήταν ωραίες, τυχερές ήταν γιατί τότε εγώ ήμουν τόσο απορροφημένη απο το διάβασμα που δεν είχα σκεφτεί καν να κοιτάξω τον καθρέφτη να δω τι εντύπωση έκανα, το δε σεξ ως χόμπυ μου ήταν παγερώς αδιάφορο μέχρι που τελείωσα το σχολείο. Μετά, όταν η ανακάλυψη του καθρέφτη συνέπεσε με την ανακάλυψη του σεξ, το ξεφτύλισα βέβαια αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

Που λες θειούλη, τελειώσαμε το σχολείο, σπουδές, εξωτερικά είχα χαθεί για λίγο με τον τύπο αν και μάθαινα τα νέα του και έστελνε ο ένας στον άλλον χαιρετισμούς. Ένα μεσημέρι πριν 8 χρόνια περπατώντας στο Κολωνάκι έξω από μια οικοδομή, ακούω την χαρακτηριστική φωνη, μπαίνω μέσα και τον βλέπω όπως ακριβώς τον θυμόμουν, μόνο που τώρα είχε γίνει και τοπ πολιτικός μηχανικός σ'ενα γνωστό γραφείο των Αθηνών. Μόλις με είδε θειούλη έμεινε άναυδος, άρχισε να ψελλίζει ότι είχα γίνει πολύ όμορφη και ότι τρόμαξε να με γνωρίσει. Μην στα πολυλογώ αρχίσαμε να βγαίνουμε πολύ συχνά στο φιλικό και να τηλεφωνιόμαστε καθημερινά. Ήταν η σειρά μου να του λέω τα γκομενικά μου, τα επαγγελματικά μου και να τον βλέπω να τα παίρνει στο κρανίο όταν έβλεπε το κινητό να χτυπάει με λύσσα και μενα να το απαντώ στο στυλ " Έλα Κώστα μου", " Έλα Βασίλη μου"" Έλα Γιώργο μου"... " Μα με πόσους βγαίνεις επιτέλους;" ρώταγε τσαντισμένος " Όχι πως μου πέφτει λόγος αλλά πρόσεξε μην μπλέξεις με κανένα χλεχλε". Επειδή ο τύπος ήταν "Εγώ πλερώνω για τα μάτια που αγαπώ" με είχε στα πούπουλα και να φανταστείς πως ήταν και συγκρατημένος γιατί στην τελική ήμασταν φίλοι και όχι ζευγάρι. ΄Εβρεχε και με έπαιρνε τηλέφωνο " Έλα μωρό,( έτσι με αποκαλούσε) μην και βγεις για ταξί, θα έρθω να σε πάρω εγώ να σε πάω σπίτι" " Μωρό, είμαι κουρασμένος και σκασμένος και θέλω να βγω, διάλεξε το τοπ εστιατόριο και στις 9 θα είμαι στο σπίτι σου να σε πάρω" " Ρε μωρό, ξέρεις τί έχω πεθυμήσει; Να τα σπάσω στα μπουζούκια. Το βράδυ θα περάσω στις 10 να πάμε πρώτα από τα Deals να δείξουμε την ομορφιά μας ( να δείξει εμένα δηλαδή) και μετά συνεχίζουμε" και τέτοια πολλά. Το κορυφαίο; Ένα βράδι που ήμασταν έξω και έβρεχε πάρα πολύ και έψαχνα εγώ τρόπο να φτάσω στο πεζοδρόμιο χωρίς να βρέξω τα mules και ήρθε ο ιππότης και με πήγε κουβαλητή στα χέρια μέσα στο εστιατόριο. Όλες οι γυναίκες τον κοίταζαν και έλιωναν και όλοι οι άντρες τον κοίταζαν με μίσος και αυτός φούσκωνε σαν το παγώνι...Κατάλαβες γιατί κατάσταση μιλάμε, έτσι θειούλη;

Περάσαμε ως φίλοι κολλητοί καμια διετία, εγώ έβλεπα θειούλη ότι του έτρεχαν τα σάλια αλλά δεν έκανα καμιά κίνηση.Εξάλλου οι αληθινοι άντρες, δεν περιμένουν από τη γυναίκα να κάνει την πρώτη κίνηση. Έτσι δεν είναι; Θα μπορούσα να σου πω πολλά γιαυτό το χρονικό διάστημα που περάσαμε ως " φίλοι". Πέρα από την πλάκα, υπήρχαν άπειρες στιγμές ανθρώπινης επαφής και ζεστασιάς και βέβαια γελάγαμε μαζί πάρα μα πάρα πολύ! Έπειτα, ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ που παρατηρούσε τις λεπτομέρειες πάνω μου και άλλοτε τις επαινούσε και άλλοτε έκανε παρατηρήσεις, τις περισσότερες φορές εύστοχες. Α ναι! Τώρα θυμήθηκα. Μια φορά είχε στείλει λουλούδια στην κωμμώτριά μου γιατί με είχε πείσει να μην κόψω τα μαλλιά μου που της ζητούσα. Το έκανε λέει για πλάκα αλλά περιττό να πω ότι λιποθύμησε σύσσωμο το κωμμωτήριο στα βάθη του Κολωνακίου...

Μην τα πολυλογώ τελικά, μια από τις πιο σοφές παροιμίες είναι αυτή που λέει ότι " ο καλός ο φίλος, στο κρεβάτι φαίνεται" γιατί που λες, ένα βράδι που ο δικός σου ήταν σκασμένος από υδραυλικούς και μπετατζήδες και δεν ξέρω εγώ τί άλλο, ήρθε σπίτι μου ένα μάτσο νεύρα, τον είδα και τρόμαξα και ταράχτηκα και εγώ η ίδια κιόλας. Του έφτιαξα να φάει, κάθισα δίπλα του, ακούμπισα το πηγούνι μου στο μπράτσο του και άρχισα να του χαιδεύω τα μαλλιά και να του μιλάω όπως δεν του μιλούσα συνήθως αλλά τα είχα και εγώ παίξει από το θέαμα που παρουσίαζε. Λοιπόν έφυγε μετά από δύο μέρες από το σπίτι μου και με το ζόρι γιατί η συνεταίρος μου με απείλησε μεσω... SMS ότι αν δεν εμφανιζόμουν θα ειδοποιούσε την αστυνομία. Το καλύτερο κρεβάτι του σύμπαντος κόσμου( αν πρόσεξες δεν χρησιμοποιώ τη λέξη σεξ) και αυτό το λέει κάποια που το σύνθημά της ειναι " το καλύτερο κρεβάτι είναι αυτό που δεν έχουμε κάνει ακόμη".

Μετά από αυτό περάσαμε και επισήμως στη φάση της απόλυτης μαλακίας... " Θα χαλάσουμε τη φιλία μας" να λέει αυτός" Ναι δεν είναι σωστό", να υπερθεματίζω εγώ και πριν να προφτάσω να τελειώσω τη φράση, βρισκόμουν να βλέπω αστράκια ανάσκελα και αυτό συνεχίστηκε για καιρό, έχοντας και δυο μας στο ενδιάμεσο διάφορους στη ζωή μας. Πολύ εγωισμός και από τις δύο πλευρές, θειούλη γιατί όσο περνούσε ο καιρός και τα αισθήματα φούντωναν αλλά κανείς δεν έριχνε τα μούτρα του να πει στον άλλον ότι ήθελε αυτόν και κανέναν άλλο άρχισαν τα σπαστικά. Κάποια στιγμή γνωρίζει κάποια που έπαιρνε Νομπέλ ασημαντότητας με τη σουηδική ακαδημία να χειροκροτεί σύσσωμη και όρθια. Μου το λέει και τότε κόβουμε τις πολλές εξόδους μαζί. Βέβαια θειούλη, επειδή οι άντρες είστε ζώα και σκέφτεστε κυρίως με το κάτω κεφαλι κάθε τρεις και λίγο στην πόρτα μου ήταν για να μην πω σο κρεβάτι μου. Και εκεί δυστυχώς δεν τον πάτησα στο λαιμό. Μετά κανά εξάμηνο " ένα βράδυ που βρεχε, που βρεχε μονότονα" ο δικός σου ήρθε να μου πει ότι παντρεύεται την ασήμαντη και θεώρησε σωστό να μου αναλύσει το γιατί κάνοντας τη σύγκριση μαζί μου. Εντάξει, δεν θα τον αδικήσω που με έβαλε στην ίδια ζυγαριά με το thing. Μου είπε λίγο πολύ τα εξής ότι εγώ είμαι πιο έξυπνη και πιο μορφωμένη από αυτόν και ότι δουλεύω πολύ και ότι είμαι ανεξάρτητη και δείχνω ότι δεν χρειάζομαι ποτέ τίποτε ( η αλήθεια είναι ότι δεν δείχνω ότι χρειάζεται να με πηγαίνουν στα μπουζούκια...) και αυτός θέλει μια γυναίκα απλή, που να χαίρεται με τα απλά ( δηλαδή με τη Βίσση...) και να μην τον προβληματίζει και να γυρίζει σπίτι και να τον περιμένει με τις παντόφλες στο χέρι και να μην είναι καρριερίστρια. Οκ. Του δώσαμε την ευχή μας και πήγε στο καλό.

Πήγε; Μουαχαχαχα που λεει και ο κύριος Μακ Μανίας. Κάτσε να βγω μια στιγμή στο παράθυρο να δω μήπως κάθεται στο αυτοκίνητο απέξω από το σπίτι μου καπνίζοντας γιατί έχει πέσει στην αντίληψή μου ότι περνάει πολλά βραδάκια έτσι...

Θειούλη, άλλα βραδάκια τηλεφωνεί για να με ρωτήσει πόσην ώρα τσιγαρίζουν τον κιμά για τα μακαρόνια... Βλέπεις, το Νομπέλ ασημαντότητας τον είχε πάρει χαμπάρι και έγινε καθρέφτης στο " εγώ πληρώνω για τα μάτια που αγαπώ".Τον δούλεψε πολύ καλά μέχρι να παντρευτούν. Του έλεγε κάτι μούφες ότι της έκαναν προτάσεις για καλές δουλειές και αυτή δεν τις δεχόταν για να είναι τ'απογεύματα σπίτι και ό,τι άλλο ήθελε αυτός να ακούσει. Μόλις τον έδεσε τον μαλάκα άλλαξε και τον έχει τώρα να βάζει πλυντήρια και να μαγειρεύει και να την περιμένει σπίτι να γυρίσει από τη φοβερή και τρομερή καρριέρα της executive secretary...Executive secretary. Για φαντάσου! Αναρρωτιέμαι ποιος πληρώνει το thing για να του φέρνει τον καφέ γιατί ξέχασα να σου πω ότι από εμφάνιση είναι σαν τις κομπάρσες που παίζουν τις μπατσίνες στα σήριαλ του Φώσκολου.Πάντως άξιο το Νομπέλ και respect στη Σουηδική Ακαδημία που της το απένειμε.

Όταν περνάει από εδώ, με κοιτάει σαν σκύλος αλλά εγώ με το βλέμμα του σηκώνω το μεσαίο δάχτυλο στη χαρακτηριστική χειρονομία. Έχω σκεφτεί να του πω διάφορα χοντρά. Ας πούμε να του προτείνω να προσλάβω το thing για τηλεφωνήτρια στην εταιρεία για να τη στέλνω σπίτι στην ώρα της για του φτιάχνει κανένα φαγητό αλλά βλέπεις μαζί του δεν πηδιόμουν απλώς και τον σέβομαι. Κακώς. Έπρεπε να τον κάνω να αισθάνεται άντρας όχι μόνον στο κρεβάτι αλλά με το να παριστάνω τη γάτα νυχθημερόν και πως το είπες εσυ; Α ναι. Να δείχνω ότι ξέρω να παίρνω.

Δηλαδή, έπρεπε παριστάνω ένα άλογο τετράποδο...


Παρακάτω είναι μια shopping list με αυτά που θέλω να βρω στην πόρτα μου τους επόμενους μήνες για να μη λες ότι δεν προσπαθώ να μάθω να παίρνω.


* Shopping List*

  • Ένα ζευγάρι στήθη σαν της κυρίας στη φωτογραφία δεξιά. Έχω ήδη ένα ζευγάρι σαν της κυρίας στα αριστερά και αληθινά, όχι πλαστικά. Νομίζω πως το δίκαιο είναι να πληρώσει ένα στήθος ο θειούλης και ένα ο πεθερούλης.
  • Μιά Jaguar Roadster του '56 σε Βritish Racing Green σαν και αυτή που είδα πέρσυ στο ράλλυ αντίκα της ΦΙΛΠΑ και δεν την έχω ξεχάσει από τότε...
  • Ένα γυμνό πορτραίτο μου ζωγραφισμένο από τον Jeff Kοοns να το βάλω πάνω από το τζάκι γιατί βαρέθηκα το βαλσαμωμένο κεφάλι βίσσωνα ( αυτο θα το πληρώσει ο πεθερούλης να το ευχαριστηθεί)
  • Αυτόν να μου μαγειρεύει αλλά φιμωμένο γιατί μιλάει πολύ.
  • Τον Πάριο να μου τραγουδάει prive " απόψε, που να βρίσκεσαι πες μου που πας και τι κάνεις απόψε" γιατί όλο πάω και μπλέκω και γιατί τελικά αυτο το μέτριο τραγούδι καταφέρνει να έχει πάντα για τη ζωή μου ένα ιδιαίτερο νόημα.

Και φυσικά, έπεται και συνέχεια στη wish list...

* Θειούλη, φαντάζεσαι σκηνικά στις Πρωτοχρονιές του μέλλοντος; Να σκύβω να σου φιλώ το χέρι για να σου ευχηθώ " Καλή Χρονιά"...




58 Comments:

Anonymous λαμπης υπολοχαγος said...

Προβληματα που εχει ο κοσμος,ε;
Η Ελενη(Αλκηστις Μαραγκουδακη)και
ο Orlando(Τζωνυ Καλημερης)εχουν
χαζι οταν βγαζουν βολτα τους απαστρα
πταντες εγωισμους τους
Μα δε θα συντριβειτε καποτε;
Εστω και στο κτημα του Τατοϊου
σε μια σοφιτα ανοιχτη στα αστερια
μ'ενα τραπεζικο λογαριασμο γεματο
και μια ψυχη κουρασμενη απο τα
ατελειωτα αλισβερισια
Αλλωστε είναι οτι πιο κοντα σε συντριβη θα μπορουσατε να βιωσετε
Προσομοιωση αβυσσου.Για πιο πολυ δε
σας κοβω να αντεχετε..
(οπως και καθε κολονακιωτισσα blogger που σεβεται την πιστωτικη της καρτα)

Μαρτίου 06, 2006 10:22 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Πες τα Λάμπη μου, πες τα, που ν'αγιάσει το πληκτρολόγιο σου!

Δεν τα ξέρω νομίζεις; Γιατί ωρύομαι και καίω τα Lejaby των 120Ε διαμαρτυρόμενη για τον κτηνώδη Διαφωτισμό;

Και το λέω στο Ορλαντάκι. " Κάτσε βρε κουτό και αντί να δουλεύουμε σαν τους !@#$ να γράφουμε αυτά τα ποστ σενάρια για σήριαλ και από Άλκηστις Μαραγκουδάκη-Τζώννυ Καλημέρης, να γίνουμε Έλενα Ακρίτα και Γιώργος Κυρίτσης" αλλά δεν με ακούει το κουτό.

Ρε Ορλαντάκι. Αν είσαι ο Τζώννυ πάντως, λόγω κορμάρας κράτα τον ανιψιό και θα βολευτώ με σένα. Τον είχα δει σ'ενα event προσφάτως και λέγαμε με τη δικιά μου ότι χρειάζεσαι τουλάχιστον 20 λεπτά για να τον διασχίσεις με τα χείλη ξεκινώντας από τα δάχτυλα των ποδιών και καταλήγοντας στο στόμα...Δηλαδή μόνον για να κάνεις μια ανιχνευτική βολτίτσα με τη γλώσσα σου στα 6 packs των κοιλιακών δεν θα θες ένα τέταρτο;Σίγουρα το θες! Μιλάμε για ατελείωτες καύσεις θερμίδων...

Θειούλη, αν είσαι ο Τζώννυ, κόβω το αερόμπικ για να λιώσω πάνω στην κορμάρα σου μωρό μου...

Πω πω στην κόλαση θα πάμε οι αιμομίκτες...

Μαρτίου 06, 2006 10:54 μ.μ.  
Blogger Art Attack said...

Jeff Koons :)





*
Οτι θα σε περνουσανε καποτε για την
Αλκηστη Μαραγκουδακη ε αυτο δεν το περιμενα ΠΟΤΕ! χαχαχαχαχα...

Μαρτίου 07, 2006 10:44 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Το διορθώνω τώρα αμέσως γιατί ο πεθερούλης ευκαιρία θα ψάχνει για να μην πληρώσει τον πίνακα...

Άλκηστις Μαραγκουδάκη, ναι. Μα, τα Χριστιανά λένε ωραίες κακίες συνήθως.

Μαρτίου 07, 2006 10:47 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ελένη μας όλα σε υπερθετικό βαθμό τα έχεις...όμορφη, πανέξυπνη, μορφωμένη, ανεξάρτητη...και η λίστα συνεχίζεται...μήπως είσαι και διαφημίστρια; Τέτοια αυτοπροβολή σπάνια βλέπουμε! Α! Στη λίστα ξέχασες να πεις οτι είσαι και σούπερ μετριόφρων!!! Πάτα και λίγο γη μετά τις μιζαμπλί του Κολωνακίου!

Μαρτίου 07, 2006 11:26 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Βρε ανώνυμο κουτό, εσύ που κάθισες και διάβασες όλο αυτό το μακρυνάρι και δεν χάνεις επεισόδιο από το σήριαλ " Ορλάντο και Ελένη" αναρρωτιέσαι αν είμαι όντως πανέξυπνη, πανέμορφη, πανανεξάρτητη κου του λου που;

Η ερώτησή σου θα απαντηθεί στα επόμενα επεισόδια όπου θα έχω να αντιμετωπίσω φοβερά δίλημματα ανάμεσα στον θειο, τον ανιψιό, τον πεθερό και τον γιό του. Θα ξεσπάσει ένα απίστευτο σκάνδαλο στο Κολωνάκι και τα ΒΠ και εκεί που θα είμαι έτοιμη να μπω σε Μοναστήρι για να ησυχάσετε όλες οι λυσσάρες που έχετε βάλει στο μάτι τον θειούλη,θα πάθω ένα ατύχημα που θα μου σημαδέψει το πανέμορφο προσωπό μου και τότε ο Ορλάντο θα πει " Δεν πειράζει Ελένη, και έτσι παραμορφωμένη θα σε κάνω βασίλισσα στο Τατόι".

Μαρτίου 07, 2006 11:55 π.μ.  
Blogger Alberich said...

O.K.Θα σου πάρω αυτό.Πειράζει να είναι δια χειρός Τζεφ Χουνς?

Μαρτίου 07, 2006 12:00 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αυτό δεν είναι πίνακας, αρχίσαμε τις εκπτώσεις; Μου αρέσει όμως το χρώμα. Να σου πω, δεν βλέπω καλώδιο, παίρνει μπαταρίες και πόσες ταχύτητες δόνησης έχει;Μετά πλένεται με νερό ή είναι από τις δευτεράντζες που τάχα μου καθαρίζουν με βαμβάκι βουτηγμένο στο οινόπνευμα; Δεν πιστεύω να είναι κινέζικο και να μην έχει ελεγχεί από την EU;;;

Μαρτίου 07, 2006 12:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ελένη μας το δικό σας σίριαλ θυμίζει το δίτομο έργο του Προυστ, με μόνη διαφορά οτι στον τίτλο αφαιρείται η λέξη "Αναζητώντας" καθώς πέρα απ' τη γλαφυρότητα είναι σκέτος "Χαμένος Χρόνος". Καλή συνέχεια.

Μαρτίου 07, 2006 12:25 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Ανώνυμε σε τσάκωσα να έχεις διαβάσει τη simplified edition του κορυφαίου έργου του κορυφαίου συγγραφέως.

Σου υπόσχομαι το σήριαλ αυτό να γίνει σαν τα άλλα που βλέπεις στα κανάλια. Με φιλοσοφικούς διαλόγοι, μονολόγοι,θεολογικές έριδες κου του λου που.

Μαρτίου 07, 2006 12:31 μ.μ.  
Blogger orlando said...

@Λάμπης
Κοίτα ο τελευταίος λεβέντης που έπαιζε το ρόλο του λαϊκού παλικαριού με τα υψιπετή ιδανικά κλπ παντρεύτηκε τη Λάτση. Αρα έχεις ελπίδες να ανέλθεις κάποτε αγόρι μου γμντς την ...πλουτοκρατία!

Μαρτίου 07, 2006 7:10 μ.μ.  
Blogger orlando said...

@ Helene
Πρώτα απ όλα μας ρεζίλεψες στο blogοπροάστειο!
Δεύτερον κόψε το θειούλη μη σου κόψω και τις πιστωτικές και το κινητό!
Τρίτον μη μιλάς σε αγνώστους και ανώνυμους!!!!
Τέταρτον το κείμενο είχε το χάλι του γιατί τόγραψες συγχυσμένη και οι φωτό είναι οι γνωστές τεφλόν γκόμενες. Κοινώς έπηξα στην στερεοτυπία.
Τεςπα, πού είπαμε ότι θα φάμε το βράδυ, σπίτι σου ή σπίτι μου;
:))))))

Μαρτίου 07, 2006 7:19 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

@Λάμπης
Κοίτα ο τελευταίος λεβέντης που έπαιζε το ρόλο του λαϊκού παλικαριού με τα υψιπετή ιδανικά κλπ παντρεύτηκε τη Λάτση. Αρα έχεις ελπίδες να ανέλθεις κάποτε αγόρι μου γμντς την ...πλουτοκρατία!


Υψιπετή ιδανικά. Χαχαχαχαχα. Φοβερό. I am officially in love. Ας μου πει όμως ένας χριστιανός, είναι αμαρτία να είσαι ερωτευμένη με τον θείο του μέλλοντος συζύγου; Αλλά κυρίως άλλο με απασχολεί. Έχω την κατάλληλη γκαρνταρόμπα για να αντιμετωπίσω το γεγονός;

Μαρτίου 07, 2006 7:23 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Τα υπόλοιπα σχόλια περνάνε στο ντούκου γιατί είμαστε ανάμεσα σε εχθρούς και μάλιστα αγράμματους καθότι νομίζουν ότι ο Προύστ έγραψε δίτομο έργο και δεν κάνει να σου αντιμιλάω μπροστά τους...

Μπορώ να κρατήσω τουλάχιστον το Blackberry;

Δεν πάμε για νυχτερινό πικνικ στο Τατόι;

Μαρτίου 07, 2006 7:25 μ.μ.  
Blogger orlando said...

Θα συναχωθείς χαζό!
Αλλά επειδή είμαι ιππότης θα σου πάρω μια ντιζαϊνάτη υπαίθρια φουφού
by Alessi

Μαρτίου 07, 2006 7:45 μ.μ.  
Anonymous ΘΑΝΑΣΗΣ ΑΛΑΛΟΣ said...

Βλεπω κυριε Orlando συνεχιζεται να κρινετε οπως παντα.Με τελεια "ανιδιοτελεια" Οπως κι ολο το συναφι σας.
Γιατι να αποτελειται εσεις εξαιρεση;
Αλλωστε και οι κοντοι μηνες και οι
Κυριακοι και ολοι οι αλλοι το ιδιο
κανουν.Η συμπαντικη λογικη ομως κινειται με τους δικους της σκληρους κανονες,το εχετε βιωσει στο παρελθον και οταν η ζαρια ξαναριχθει κανενας δεν σας εξασφαλιζει οτι το αποτελεσμα θα ειναι το επιθυμητο
Γιατι ειτε φορωντας φορεματα Allesi
και οδηγωντας πανακριβα αυτοκινητα
και εξασκωντας την καλα εκπαιδευμενη σας γλωσσα σε πλειστα οσα μελη της γυναικειας η ανδρικης ανατομιας εκαστος απο εσας επελεξε,το ξερετε
πολυ καλα μεσα σας.Ολοι θα συντριβουμε στο τελος.Με τα υψιπετη και τα χαμερπή μας ιδανικα ο καθενας
Και την προσωπικη του AGB να μετρα για τελευταια φορα τη προσωποθεαση
Αλλωστε για ολους σας η αμεση αντα
λακτικη αξια αποτελει αυτοσκοπο
Σαν μια καρτα ολικης προσβασης,ε;

Μαρτίου 07, 2006 11:39 μ.μ.  
Blogger Γοργόνα said...

Σε γενικές γραμμές δεν έχω πρόβλημα με τα ανώνυμα σχόλια, αφού και εγώ ανώνυμα γράφω, ούτε με τα υβριστικά σχόλια έχω πρόβλημα όταν αυτά απευθύνονται σε μένα ή τους συντάκες του μπλογκ.

Δεν επιθυμώ όμως οι επισκέπτες και σχολιαστές του μπλογκ να γίνονται στόχος του κάθε σαχλαμάρα που με στυλάκι ψευτονονού πετάει ανόητα υπονοούμενα αποκαλυπτικου χαρακτήρα.Αυτό μπορούν να το κάνουν και στο δικό του μπλογκ αν το κρίνουν αναγκαίο, όχι εδώ πάντως.

Δεν έχω σκοπό να αλλάξω τον τρόπο καταχώρησης σχολίων επειδή κάποιος ανακάλυψε τον αυνανισμό σε μεγάλη ηλικία.Απλώς, αν μου έρχεται θα τα σβύνω.

Μαρτίου 08, 2006 7:40 π.μ.  
Blogger Γοργόνα said...

Και ζητώ και συγγνώμη από τον επισκέπτη μας τον Ορλάντο. Η Ελένη είναι συντάκτης του μπλογκ αυτού και ξέρει όπως όλοι ότι όταν γράφει εδώ δημόσια θα διαβάσει και σχόλια αλλά δεν ανέχομαι στο δικό μας "σπίτι" οι επισκέπτες μας να γίνονται στόχος του κάθε ανόητου.

Αν πρέπει κάποιον να παρενοχλήσετε, να το κάνετε σε εμένα ή σε κάποιον από τους συντάκτες.

Όχι όμως στους επισκέπτες, αυτό δεν το επιτρέπω.

Μαρτίου 08, 2006 7:47 π.μ.  
Anonymous ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΨΥΧΟΣ said...

Ω ναι συμφωνω μαζι σας,αγαπητη
Αλλωστε όταν γίνεις ύαινα μόνο να αναπολείς μπορείς, τις εποχές που ήσουν γατάκι
Το ξερετε ολοι σας πια..

Μαρτίου 08, 2006 9:33 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Άχου. Πάνω που είπα και εγώ μια μέρα να δουλέψω για να βγάλω κανένα εκατομμύριο Ευρά παραπάνω έχασα το χαβαλέ με τη Γοργόνα να τα παίρνει στο κρανίο με τους Α.Α ( Ανώνυμους Αγάμητους that is).

Βρε Γοργόνα, βρε κουτό, μασάει η κατσίκα ταραμά;

Λάμπη/Θανάση/Α.Α. Πριν από λίγο που έκανα μασάζ σκέφτηκα για ένα δευτερόλεπτο το λογίδριο σου για τα χαμερπή ιδανικά. Ελπίζω αυτό, να προσμετρηθεί ως ελαφρυντικό την ώρα της Kρίσεως...

Μαρτίου 08, 2006 9:33 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Αλλωστε όταν γίνεις ύαινα μόνο να αναπολείς μπορείς, τις εποχές που ήσουν γατάκι

Παρακαλώ;

Μαρτίου 09, 2006 12:07 π.μ.  
Blogger alombar42 said...

Εχω γίνει λεξιπλάστης, αλλά να γίνομαι και quote ανωνύμως...

Μαρτίου 09, 2006 12:11 π.μ.  
Blogger orlando said...

@Γοργόνα
Ευχαριστώ...
@ Θανάσης άλαλος ή ότι άλλο τέλος πάντων
Η Alessi δεν είναι σχεδιάστρια ή σχεδιαστής . Πολύ περισσότερο ρούχων... Είναι brand name ειδών οικιακής χρήσης με ομολογουμένως εξαίρετο design και τα προϊόντα της σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα...

Μαρτίου 09, 2006 4:55 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Enjoyed a lot! » » »

Μαρτίου 05, 2007 4:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Where did you find it? Interesting read video editing programs

Μαρτίου 17, 2007 7:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

Απριλίου 26, 2007 3:40 π.μ.  
Anonymous Αλέξανδρος Ζήβας said...

Αποκωδικοποίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,.....
Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....

Μαρτίου 07, 2008 9:25 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

alternative personals [url=http://loveepicentre.com/]dating abbrevations[/url] singles classifieds http://loveepicentre.com/ dating direct yorkshire

Φεβρουαρίου 27, 2010 10:24 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

laptop accessories [url=http://www.hqlaptopbatteries.com/-5310-laptopbatterymodel1559.html]laptop batteries reviews[/url] Averatec Laptop http://www.hqlaptopbatteries.com/-dv1000-laptopbatterymodel499.html laptop batteries for notebook computers
Averatec Laptop [url=http://www.hqlaptopbatteries.com/-3200-laptopbatterymodel1159.html]Laptop search and advice[/url] High Quality Laptop Batteries http://www.hqlaptopbatteries.com/-1651wlci-laptopbatterymodel1263.html Acer laptop battery
Acer laptop battery [url=http://www.hqlaptopbatteries.com/-3005-s504-laptopbatterymodel316.html]laptop batteries[/url] AC Adapter http://www.hqlaptopbatteries.com/-dv8000-laptopbatterymodel610.html Samsung laptop battery

Μαρτίου 03, 2010 9:36 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

vitamin d3 dosage [url=http://usadrugstoretoday.com/products/reglan.htm]reglan[/url] viagra cuddle boosts chemical mobile pills post wife http://usadrugstoretoday.com/products/tretinoin-cream-0-05-.htm rfp dental http://usadrugstoretoday.com/tos.htm
smoking throat pain [url=http://usadrugstoretoday.com/products/menosan.htm]menosan[/url] it is hard to have a depression and economic growth [url=http://usadrugstoretoday.com/products/cleocin-gel.htm]mister poll herpes[/url]

Μαρτίου 23, 2010 3:30 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

how to cure anxiety wohout drugs [url=http://usadrugstoretoday.com/products/rhinocort.htm]rhinocort[/url] recalibrate omron blood pressure monitor hem 712c http://usadrugstoretoday.com/products/glucotrol-xl.htm university of osteopedic medicine http://usadrugstoretoday.com/products/haldol.htm
causes of teen stress [url=http://usadrugstoretoday.com/products/weight-loss.htm]weight loss[/url] health support systems [url=http://usadrugstoretoday.com/products/premarin.htm]supplement overdose hair loss[/url]

Μαρτίου 24, 2010 2:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

pemi baker home health [url=http://usadrugstoretoday.com/products/propranolol.htm]propranolol[/url] private health care insurance quote http://usadrugstoretoday.com/products/clarinex.htm medical alert pendents http://usadrugstoretoday.com/categories/gastro-intestinal.htm
carnial wholesale drug [url=http://usadrugstoretoday.com/products/zetia.htm]zetia[/url] viagra today [url=http://usadrugstoretoday.com/products/reglan.htm]indian ocean health[/url]

Μαρτίου 26, 2010 4:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

diet coke propelled egg [url=http://usadrugstoretoday.com/products/imuran.htm]imuran[/url] medical school body donation http://usadrugstoretoday.com/catalogue/1.htm breast punching cancer http://usadrugstoretoday.com/products/lariam.htm
dental hygienist schools in tennessee [url=http://usadrugstoretoday.com/products/procalisx.htm]procalisx[/url] how to live with one kidney [url=http://usadrugstoretoday.com/products/keftab.htm]vegetarian diet ill effects[/url]

Μαρτίου 29, 2010 3:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

control of blood pressure [url=http://usadrugstoretoday.com/products/celexa.htm]celexa[/url] causes calcification of the prostate http://usadrugstoretoday.com/products/pilocarpine.htm anne arundel medical http://usadrugstoretoday.com/products/naprosyn.htm
contrast conventional ethics and islam in medical [url=http://usadrugstoretoday.com/categories/female-enhancement.htm]female enhancement[/url] chewing gum carpet remove [url=http://usadrugstoretoday.com/products/quibron-t.htm]alprazolam 2mg list of overseas pharmacy[/url]

Μαρτίου 29, 2010 4:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://matcell.com/webform/viewtopic.php?f=2&t=165828 http://forum.sumosocks.com/forum/index.php?topic=232236.new#new http://www.pramek.org/forum/viewtopic.php?f=5&t=84991 http://www.palacenolimit.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=383675
http://firefighterrecruitments.com/viewtopic.php?f=7&t=143592 http://kakura.ciao.jp/summer/apeboard_plus.cgi?command=read_message&msgnum=90 http://forum.coolscopes.com/viewtopic.php?f=2&t=41696 http://www.madebyfiga.com/forums/viewtopic.php?f=2&t=128403
http://www.needleworkdesignsondemand.com/mb/viewtopic.php?f=10&t=79488 http://www.runokia.net/viewtopic.php?f=4&t=40213 http://www.aswagna.com/showthread.php?p=514383#post514383

Απριλίου 04, 2010 12:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

zyrtec ml price [url=http://usadrugstoretoday.com/products/motrin.htm]motrin[/url] health and safety poster http://usadrugstoretoday.com/products/omnicef.htm congestive heart failure and hypertension in young male http://usadrugstoretoday.com/products/carafate.htm
generic zoloft does not work [url=http://usadrugstoretoday.com/products/zestril.htm]zestril[/url] drug reps salaries [url=http://usadrugstoretoday.com/products/plavix.htm]carnitine diet[/url]

Απριλίου 10, 2010 2:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

automobile donations homeless kansas city http://eautoportal.in/hyundai/hyundai-i30-price volkswagen usa
[url=http://eautoportal.in/auto-co/auto-finanzierung]volkswagen owners manuel[/url] automobile protection association [url=http://eautoportal.in/geo/geo-heat-pumps]geo heat pumps[/url]
body kit for mercedes benz http://eautoportal.in/automobile/importers-of-automobile-dies-and-tools
[url=http://eautoportal.in/daewoo/daewoo-5000n]volkswagen user forum[/url] mercedes navigation be4715 [url=http://eautoportal.in/honda-car/review-of-2008-honda-accord]review of 2008 honda accord[/url]
american automobile industry http://eautoportal.in/honda-auto/houston-honda-dealers
[url=http://eautoportal.in/ford/ford-gt40-trin-turbo]dade auto scan 4[/url] gettysburg auto auction [url=http://eautoportal.in/acura/acura-service-rip-off]acura service rip off[/url]

Απριλίου 22, 2010 12:24 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

car travel coffee mug http://livetravel.in/hotel/the-imperial-hotel-hereford zegrahm travel
[url=http://livetravel.in/motel/find-me-a-motel]travel adriatic[/url] what is ytb travel [url=http://livetravel.in/airline/delta-airline-arrivals]delta airline arrivals[/url]
international travel luggage http://livetravel.in/tours/elite-tours
[url=http://livetravel.in/expedia/expedia-reviews]book summery for travel team mike lupica[/url] travel to punta cana [url=http://livetravel.in/maps/philipines-maps]philipines maps[/url]
us state department travel requirements http://livetravel.in/car-rental/letalie-car-rental
[url=http://livetravel.in/cruise/voyager-explorer-cruise-ships]travel in norway[/url] download travel images [url=http://livetravel.in/tourism/milan-tourism]milan tourism[/url] what is the best travel agent company to work for [url=http://livetravel.in/cruise/voyager-explorer-cruise-ships]voyager explorer cruise ships[/url]
where do you need a passport to travel [url=http://livetravel.in/flight/internat-flight]internat flight[/url]
student travel at discounts http://livetravel.in/tours/elite-tours
[url=http://livetravel.in/airport/omaha-airport-airfield]online travel booking discount airline london new york[/url] travel french press [url=http://livetravel.in/car-rental/car-rental-atlanta-georgia-week]car rental atlanta georgia week[/url]
[url=http://livetravel.in/travel/travel-harare-to-johannesburg]travel harare to johannesburg[/url] discount travel package [url=http://livetravel.in/airline/northwest-airline-blog]northwest airline blog[/url] beijing good travel time [url=http://livetravel.in/tourism/future-tourism-antarctica]future tourism antarctica[/url]
vaccination for travel to trinidad [url=http://livetravel.in/plane-tickets/lakeview-or-plane-tickets]lakeview or plane tickets[/url]

Απριλίου 24, 2010 4:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

brandon lee hensley auto theft http://autoexpress.in/pontiac/yates/buick/pontiac/gmc a170 mercedes schweiz garage
[url=http://autoexpress.in/romeo]mercedes warranty[/url] fuel capacity volkswagen golf 1994 [url=http://autoexpress.in/plymouth/prudential/realty/plymouth]prudential realty plymouth[/url]
bumper cover vw volkswagen jetta 93 99 http://autoexpress.in/buick/buick/gs/production/numbers
[url=http://autoexpress.in/mercedes/removing/mercedes/fule/injecters]goverment automobile autions[/url] dodge magnum engines [url=http://autoexpress.in/scion/zeta/armrest/for/scion/xb]zeta armrest for scion xb[/url]
gibson auto albany ga http://autoexpress.in/mercury/mercury/finance/company/earnings
[url=http://autoexpress.in/motors/small/dc/motors/surplus]p185 70b 13 automobile tires[/url] automobile electric repair [url=http://autoexpress.in/racing/playstation/3/racing/wheels]playstation 3 racing wheels[/url]

Απριλίου 25, 2010 3:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

nine west shoes http://topcitystyle.com/-sweater-on-sale-category25.html web designer kent [url=http://topcitystyle.com/la-martina-on-sale-brand27.html]merrell stormfront shoes[/url] ebay canvas shoes
http://topcitystyle.com/-tank-tops-roberto-cavalli-category76.html hippie baby clothes [url=http://topcitystyle.com/women-leather-big-bags-type3.html]victoria secret angel fashion show[/url]

Μαΐου 02, 2010 2:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

puma wrestling shoes http://topcitystyle.com/men-page4.html fashion indian photographer [url=http://topcitystyle.com/multi-color-pullover-color180.html]virtual kitchen designer[/url] wholesale dress clothes
http://topcitystyle.com/women-s-tops-page6.html shoes shop [url=http://topcitystyle.com/?action=products&product_id=2371]matthew heller retro lamp designers[/url]

Μαΐου 03, 2010 12:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

php designer http://topcitystyle.com/?action=products&product_id=1084 clark shoes [url=http://topcitystyle.com/jeans-cut-pants-page3.html]chocolate designer packaging[/url] best designer sunkissed bronze cream
http://topcitystyle.com/evening-cocktail-page2.html mannys shoes store [url=http://topcitystyle.com/dolce-amp-gabbana-page28.html]croc shoes[/url]

Μαΐου 03, 2010 3:30 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

list the best hentai videos http://planetofporn.in/blow/vancouver-park-blow-job
[url=http://planetofporn.in/free-adult/hot-free-adult-porn]teen anal cum porn[/url] amateur arab x [url=http://planetofporn.in/girl-anal/big-tits-anal]big tits anal[/url]
thailand adult mummy http://planetofporn.in/anal-life/naked-teen-hair-brush-anal
[url=http://planetofporn.in/amateur-porn/etmichel-amateur-pics]teen titans adult games[/url] sexy naughty jokes [url=http://planetofporn.in/adult-stories/adult-fun-site]adult fun site[/url]
young tight pussy with large dildo http://planetofporn.in/bdsm/bdsm-tied-up
[url=http://planetofporn.in/first-anal/anal-instructions]celebrity sex videos xxx[/url] be in a porn video delaware wilmington [url=http://planetofporn.in/fetish/fetish-cloths-for-women]fetish cloths for women[/url]
free lesbian anal porn http://planetofporn.in/condom/dildo-fucking-clips
[url=http://planetofporn.in/adult-pic/adult-cable-knit-tights]adult fucking asian[/url] valentine skits to use for church adult parties [url=http://planetofporn.in/erotic-video/erik-von-gotha-erotic-comics]erik von gotha erotic comics[/url]

Μαΐου 14, 2010 1:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

free downloadable hentai online http://pornrapidshare.in/modelos-teen/scissors-arm-teen
[url=http://pornrapidshare.in/uniform/red-robin-standards-uniform]flyff hentai[/url] aviation lubricants [url=http://pornrapidshare.in/uniform/oif-naked-female-solider-nude-uniform]oif naked female solider nude uniform[/url]
keagan dildo http://pornrapidshare.in/teen-city/fuck-milf-teen-slut
[url=http://pornrapidshare.in/teens/teens-voyeurs]sexy natural pics nude[/url] merry people 3 adult anime [url=http://pornrapidshare.in/tits-free/sucking-my-bestfriends-tits]sucking my bestfriends tits[/url]
anime sex hentai http://pornrapidshare.in/virgins
[url=http://pornrapidshare.in/pissing/pissing-femdom]anime adult cartoons[/url] uk amateur sex vids [url=http://pornrapidshare.in/toon/hentai-anime-toon-fucked-sex-free]hentai anime toon fucked sex free[/url]
adult buisness cards http://pornrapidshare.in/defloration/pussy-defloration
[url=http://pornrapidshare.in/teens]aimiture porn sites[/url] jewish amateur video [url=http://pornrapidshare.in/vagina/vagina-close-up]vagina close up[/url]

Μαΐου 15, 2010 11:24 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

u tube xxx http://theporncollection.in/incest/incest-caroons
[url=http://theporncollection.in/orgy/manga-lesbian-orgy]oh my lubricant[/url] xxx adult video free porn [url=http://theporncollection.in/lesbian-sex/lesbian-masterbaion]lesbian masterbaion[/url]
avatar ang hentai http://theporncollection.in/gay-video/secretly-gay-couple
[url=http://theporncollection.in/lesbian-video/school-lesbian-girls]homemade anal porn free[/url] hentai capitol [url=http://theporncollection.in/gay-movie/hot-gay-thumbs]hot gay thumbs[/url]
sexy teenage models http://theporncollection.in/gay-love/gay-ocean-grove
[url=http://theporncollection.in/gay-male/gay-drill-sargent-mean-murtha-audio-clip]bolt thread lubricant[/url] adult tonsils [url=http://theporncollection.in/orgasm/hard-core-orgasm]hard core orgasm[/url]
craze hentai http://theporncollection.in/best-porn/my-home-porn
[url=http://theporncollection.in/masturbating/women-masturbating-in-thier-pants]numbing lubricant[/url] penthouse babe betcee sexy nude pics free [url=http://theporncollection.in/hentai-porn/hentai-read-or-die]hentai read or die[/url]

Μαΐου 16, 2010 4:46 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ashe ffxii hentai http://xwe.in/erotic-stories/erotic-femdom
[url=http://xwe.in/ass-sex/woman-on-top-nice-ass]adult baby dpf[/url] anal dvds [url=http://xwe.in/gay-boy/sawmill-gay-campground]sawmill gay campground[/url]
dildo bikes http://xwe.in/erotic-gay/erotic-3d-beast-comics
[url=http://xwe.in/toon/nude-one-piece-porn-toon-nami-nico-robin]online adult sex comic[/url] free african anal clips [url=http://xwe.in/teen-ass/free-ass-xxx]free ass xxx[/url]
pussy porn japanese http://xwe.in/blow/lean-on-me-lyrics-hooty-and-the-blow-fish
[url=http://xwe.in/oral/avian-oral-contraceptive]prague porn[/url] free sex adult chat [url=http://xwe.in/adult-xxx/asian-adult-video-sharing]asian adult video sharing[/url]
adult sidebar http://xwe.in/thongs/coed-thongs
[url=http://xwe.in/blow/lyrics-to-blow-northern-wind]master lubricants co philadelphia[/url] free online full hentai episodes to watch [url=http://xwe.in/condom/her-plesure-condoms]her plesure condoms[/url]

Μαΐου 18, 2010 11:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

bridal shoes http://luxefashion.us/vae-victis-club-wear-brand47.html chanel tote grande [url=http://luxefashion.us/multicolored-armani-color13.html]charles klein clothing[/url] rabat shoes
http://luxefashion.us/blue-and-grey-men-color145.html fashion dress up game [url=http://luxefashion.us/gucci-suade-leather-shoes-for-women-black-item2473.html]designer tees[/url]

Μαΐου 26, 2010 2:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

cretaceous tertiary calcium carbonate platforms [url=http://usadrugstoretoday.com/index.php?lng=it&cv=eu]No prescription online pharmacy[/url] national breast cancer foundation australia http://usadrugstoretoday.com/products/extreme-thyrocin.htm
kingsley medical center [url=http://usadrugstoretoday.com/products/cialis.htm]cialis[/url] book health man muscle [url=http://usadrugstoretoday.com/categories/anti-diabetici.htm ]machinegun shoot [/url] how to tell how big your penis is going to be
sex spotting bleeding blood spot intercourse pragnent pregncy [url=http://usadrugstoretoday.com/products/trimox.htm]trimox[/url] rendezvous allegra http://usadrugstoretoday.com/categories/healthy-bones.htm
cook chicken breast easy [url=http://usadrugstoretoday.com/products/evista.htm]evista[/url] health search [url=http://usadrugstoretoday.com/products/diclofenac.htm ]what is hpylor stomach bacteria [/url] can not tolerate diabetes medications

Μαΐου 27, 2010 2:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

mens fashion jeans http://www.thefashionhouse.us/26-new-size19.html recycled fashion [url=http://www.thefashionhouse.us/?action=products&product_id=1119]sap removal from clothes[/url] ralph lauren boys carpenter jeans
http://www.thefashionhouse.us/26-pants-size19.html shimano road bike shoes [url=http://www.thefashionhouse.us/?action=products&save_s_prm=1&pr_sort_=id]toe to toe dance shoes[/url]

Μαΐου 30, 2010 8:25 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

plica band syndrome [url=http://usadrugstoretoday.com/products/elavil.htm]elavil[/url] crystal meth affects on the heart rate and blood pressure http://usadrugstoretoday.com/products/chloramphenicol.htm
medical serach engines [url=http://usadrugstoretoday.com/products/synthroid.htm]synthroid[/url] mrkh syndrome bracelets [url=http://usadrugstoretoday.com/products/3211.htm ]tea bag opens like a flower [/url] national institutes health
stongest muscle in body [url=http://usadrugstoretoday.com/products/actonel.htm]actonel[/url] identifying pharmacutical drugs http://usadrugstoretoday.com/categories/anti-alergica-y-el-asma.htm
blue pill bugs [url=http://usadrugstoretoday.com/products/cleocin-gel.htm]cleocin gel[/url] ufc drugs [url=http://usadrugstoretoday.com/products/fincar.htm ]navy health clinic annapolis [/url] dental drug reference book

Ιουνίου 02, 2010 2:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ali diet pills [url=http://usadrugstoretoday.com/products/mevacor.htm]mevacor[/url] herpes simplex mouth sores http://usadrugstoretoday.com/products/luvox.htm
diet doctors in alabama [url=http://usadrugstoretoday.com/products/rogaine-2-.htm]rogaine 2 [/url] texas tech health and science center in amarillo [url=http://usadrugstoretoday.com/products/prandin.htm ]digestion of low carbohydrates [/url] the sleeping dont hold back
central florida blood bank art exhibits [url=http://usadrugstoretoday.com/products/oxytrol.htm]oxytrol[/url] gum that used to have liquid center http://usadrugstoretoday.com/categories/la-sante-des-os.htm
oprah blood orange sorbet [url=http://usadrugstoretoday.com/products/indocin.htm]indocin[/url] scope and standers of practice for home health nursing [url=http://usadrugstoretoday.com/categories/anti-allergic-asthma.htm ]sk drugs pharmaceuticals limited [/url] author thank you for smoking

Ιουνίου 03, 2010 1:34 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://xwv.in/ivermectin/ivermectin/dosage/canine/heartworm
[url=http://xwv.in/lisinopril/lupin/40/lisinopril]drug terazosin[/url] don drugs canada [url=http://xwv.in/nervousness/physical/signs/of/nervousness]physical signs of nervousness[/url]
edmonton drug treatment and community restoration court program http://xwv.in/kamagra
[url=http://xwv.in/pantoprazole/pantoprazole/medication]is gluten addictive drug[/url] academy dental sleep medicine [url=http://xwv.in/naltrexone/naltrexone/acamprosate]naltrexone acamprosate[/url]
cals pharmacy snowbords http://xwv.in/mycelex/mycelex/troche
[url=http://xwv.in/paroxetine/paroxetine/hcl/10/mg]flea heartworm medicine combos[/url] natural diet for drug addicts [url=http://xwv.in/mycelex/mycelex/troche/1]mycelex troche 1[/url] jim mansfield drugs [url=http://xwv.in/overdose/why/sodium/bicarb/for/tca/overdose]why sodium bicarb for tca overdose[/url]

Ιουνίου 05, 2010 11:53 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

graphic designers for mumbai festival http://www.thefashionhouse.us/family-guy-accessories-brand100.html nomex racing shoes [url=http://www.thefashionhouse.us/scarfs-amp-hats-accessories-category57.html]high fashion model pics[/url] designer spectacles
http://www.thefashionhouse.us/purple-armani-color37.html vietnamese fashion models [url=http://www.thefashionhouse.us/men-shoes-type1.html]best nursing shoes[/url]

Ιουνίου 05, 2010 10:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

full house lottery edmonton http://xwn.in/gambling-online_gambling-and-sprts bingo center
[url=http://xwn.in/joker_mark-hamill-joker-interview]triana charity bingo closure[/url] national lottery picture [url=http://xwn.in/keno_keno-lottery-generator-wheel]keno lottery generator wheel[/url]
strip blackjack http://xwn.in/joker_pascal-picotte-joker
[url=http://xwn.in/joker_steve-miller-band-the-joker-lyrics]blackjack online practice[/url] lottery winners where r they today [url=http://xwn.in/blackjack_blackjack-tea]blackjack tea[/url]
the lottery by paz marquez benitez http://xwn.in/casino-playing-cards_carbon-fiber-playing-cards free baccarat deposit bonus [url=http://xwn.in/keno_on-net-to-play-keno]on net to play keno[/url]

Ιουνίου 06, 2010 9:39 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

womens clothes http://luxefashion.us/shoes-page11.html stacy clothes intimates [url=http://luxefashion.us/green-purple-shirts-color35.html]lauren m sheely[/url] tnt television chanel
http://luxefashion.us/44-gucci-size26.html clothes optional [url=http://luxefashion.us/off-white-shirts-color3.html]what african american invented a machine in which shoes are attached to soles[/url]

Ιουνίου 08, 2010 12:12 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://xpv.in/doxycycline
[url=http://xpv.in/cephalexin/cephalexin-effect-on-oral-contraceptive]jones discount pharmacy[/url] best manufacturers of generic drugs ativan [url=http://xpv.in/amiodarone/amiodarone-eye-side-effects]amiodarone eye side effects[/url]
top 10 drug rehabilatation centers http://xpv.in/raloxifene/evista-raloxifene-north-carolina
[url=http://xpv.in/anastrozole/anastrozole-bph]drugs that cause alopecia[/url] map of strategic health authorities uk [url=http://xpv.in/rabeprazole]rabeprazole[/url]
employer drug testing in south africa http://xpv.in/amaryl/amaryl-drug-information
[url=http://xpv.in/relafen/drug-relafen]ron hubbard drug use ship[/url] starting salary for pharmacy technician [url=http://xpv.in/dramamine/zyrtec-and-dramamine]zyrtec and dramamine[/url] drugs administered via et tube [url=http://xpv.in/dulcolax/dulcolax-10-grams]dulcolax 10 grams[/url]

Ιουνίου 09, 2010 10:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

best internet casinos keno casino http://wqm.in/betting_betting-line-2007-formula-one-race-brasil free online casinos with superball keno
[url=http://wqm.in/online-casinos_casinos-en-la-costa-blanca]scigames article billion combined comments effect lottery payout[/url] nsw lottery [url=http://wqm.in/betting_las-vegas-sports-betting]las vegas sports betting[/url]
printable bingo grid http://wqm.in/slots_gambling-bonus-slots
[url=http://wqm.in/casino-playing-cards_nude-playing-cards]samsung blackjack apps[/url] should georgia legalize gambling [url=http://wqm.in/lottery_drug-dealers-winning-the-puerto-rico-lottery]drug dealers winning the puerto rico lottery[/url]
movie lottery ticket http://wqm.in/lottery lottery paradise [url=http://wqm.in/slots_dimm-slots]dimm slots[/url]

Ιουνίου 10, 2010 1:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

life church shreveport bossier city tinseltown movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_impulse/]impulse[/url] the elephant man the movie http://moviestrawberry.com/films/film_just_friends/ big daddy the movie
review of the movie september dawn [url=http://moviestrawberry.com/films/film_plan_bee/]plan bee[/url] movie music lyrics sound of music http://moviestrawberry.com/films/film_striking_distance/ the movie hairspray 64129
women in nazi prison movie [url=http://moviestrawberry.com/films/film_dracula_dead_and_loving_it/]dracula dead and loving it[/url] man of the house 2005 movie
download smart movie with keygen [url=http://moviestrawberry.com/films/film_like_father_like_son/]like father like son[/url] climax of the movie king arthur http://moviestrawberry.com/films/film_johnny_mad_dog/ video movie making question
about movie soundtracks [url=http://moviestrawberry.com/films/film_mistaken_identity/]mistaken identity[/url] friends and movie http://moviestrawberry.com/films/film_just_visiting/ sgt peppers lonley hearts club band movie

Ιουλίου 06, 2010 3:19 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home