Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2006

Πού πήγε το "κάντε ένα σχόλιο";

Πού πήγε το "κάντε ένα σχόλιο";
Εξαφανίστηκε· ειδικώς στις καινούργιες δημοσιεύσεις, είναι αδύνατον να κάνει κανείς σχόλιο.
Μήπως δεν βλέπω κάτι; Μήπως η προχθεσινή έκλειψη είχε επιπτώσεις;
Η Ελένη δυτικίζει ασυστόλως και δεν μπορώ να επέμβω. >:->

Προσθήκη:
Χμ, τώρα τό "0 comments" φαίνεται με την πρώτη, αλλά στα προηγούμενα όχι.
Τέλος πάντων, σχόλιο σε ξεχωριστό μήνυμα.

Προσθήκη 2:
Α, τώρα τό είδα· επενέβη η ίδια, ...βολταιρικώς από την ανάποδη! Καλά!

12 Comments:

Blogger Ελένη said...

Στα δύο τελευταία ποστ, τα έκλεισα εγώ, δηλαδη η Ελένη.

Στο χθεσινό γιατί απλά δεν ήθελα να το συζητήσω, στο σημερινό γιατί απλά βαριόμουν.

Είστε και εσείς τελικά εντελώς κουτό. Στο νούμερο 18 της τελικής κατάταξης.

Μαρτίου 31, 2006 11:18 π.μ.  
Blogger alombar42 said...

Αγαπητή Ελένη,
πείτε μου σας παρακαλώ, εγώ (σε) ποιό νούμερο είμαι;
Φλέγομαι από περιέργεια (και όχι μόνο) :)

Μαρτίου 31, 2006 11:24 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Πού να δείτε ποιητικά όργια στου Ορλάντου κύριε Σκιά μου. Απορώ, τί με έπιασε και να πεις ότι είχα πιει τίποτε ουισκάκια. Τίποτε. Μήπως ήπια μαγικά φίλτρα από δάκρυα γοργόνας που λέει και ο Βάρδος; :-ΟΟ


What potions have I drunk of Siren tears,
Distill'd from limbecks foul as hell within,
Applying fears to hopes and hopes to fears,
Still losing when I saw myself to win!
What wretched errors hath my heart committed,
Whilst it hath thought itself so blessed never!
How have mine eyes out of their spheres been fitted
In the distraction of this madding fever!
O benefit of ill! now I find true
That better is by evil still made better;
And ruin'd love, when it is built anew,
Grows fairer than at first, more strong, far greater.
So I return rebuked to my content
And gain by ill thrice more than I have spent.


Και αν συνεχίσετε αυτή την πολιτική των προκλήσεων, Σκιά μου, θα συνεχίσω.

:-Ρ

Μαρτίου 31, 2006 11:31 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Άλομπάρ μου, θα το συζητήσω το θέμα με τον φίλτατο Λαμπρούκο και θα σας απαντήσω as soon as possible.

Πάω κωμμωτήριο.

Μαρτίου 31, 2006 11:34 π.μ.  
Blogger kinikos said...

Κυρία Ελένη, σας ξαναχακέψανε (φακέψανε) το σάιτ και γράψανε πάλι παρλαπίπες στο προηγούμενο ποστ.
Τίποτα κουτά θα είναι.

Μαρτίου 31, 2006 11:49 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ τέτοια μου κάνετε και σπέρνετε ζιζάνια στην οικογένεια. Άντε να πείσω τώρα τον πεθερούλη ότι το αποπάνω σχόλιο δεν το έγραψα εγώ για να εκφράσω την αληθινή μου άποψη για κάποια από τα ποστ στο μπλογκ του...

Μαρτίου 31, 2006 11:53 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Κύριε kinike μου τσεκάρετε το e-mail σας,βρε κουτό. Για 19ο σας κόβω. :-)

Μαρτίου 31, 2006 1:23 μ.μ.  
Blogger kinikos said...

Κυρία Ελένη μας, σας έχω συμπαθήσει,το αβάταρ σας ταιριάζει με το νικ μου.

Μαρτίου 31, 2006 2:06 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Ναι είναι σκυλένιο. Όπως είπε κάποτε μια πελάτισσά μου σχολιάζοντας τη γούνα μιας άλλης: " Σιγά τη γούνα, σκυλένια είναι". Ποιος ξέρει πόσες ρυτίδες έκανα από την προσπάθεια να μη γελάσω στα μούτρα της.

Το δικό μου άβαταρ όμως είναι έργο Τέχνης. Είναι του Jeff Koons.

Μαρτίου 31, 2006 2:09 μ.μ.  
Blogger kinikos said...

Το δικό μου μου το κόλλησε η Ιλόνα, τότε που τους πρότεινα να φωτογραφηθούν μαζί.
Η γυναίκα του Τζεφ ντε.

Μαρτίου 31, 2006 2:22 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Α! Σας είδε doggy style και σας το κόλλησε! Καλό!

Μαρτίου 31, 2006 2:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Keep up the good work Culinary art schools eugene 2c 1995 buick lasabre gas mileage Pasadena culinary arts school address Soccer live.com ways to torment males bdsm Sun skin care Removal ad tv adware And dryer parts Cooking schools newark nj Eyelid surgery san francisco st tammany miami dade county plastic surgeon 22 23 Portland shoe show The acne machine Butalbital information butalbital order Fitness female nudes Losing hair bruises tired

Φεβρουαρίου 17, 2007 4:05 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home