Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Δευτέρα, Απριλίου 03, 2006

Ασε τις φωτογραφήσεις και κοίτα να γ******ς!

Σήμερα το μεσημέρι, ήρθα φάτσα-μπάτσα με την αποκαλυπτική αλήθεια. Γιατί δεν ξέρουν πώς να γαμήσουν να κάνουν έρωτα οι άντρες από 30-40 και οι ασχέτως ηλικίας άντρες που παρεπιδημούν στο Κολωνάκι και τα Β.Π.; Μα γιατί διαβάζουν αντρικά περιοδικά, βρε κουτά!! Το είχε πει σε ανύποπτο χρόνο ο Τσαγκαρουσιάνος: Οι αληθινοί άντρες, διαβάζουν τη " Γυναίκα" που έχει και σοβαρά πολιτικά θέματα.

Σήμερα, έφτασε στο γραφείο μου, κατόπιν παραγγελίας το Esquire η ελληνική έκδοση και αυτό γιατί η αχ κυρία Κωνσταντίνα μας, μας ξεγέλασε ότι τάχα μου το τεύχος φιλοξενούσε φωτογραφία του πιο cool μωρού της ελληνικής μπλογκόσφαιρας, του J95. Να εξηγούμαστε. Το πιο cool μωρό στην κατηγορία των μεγάλων είναι το Ορλαντάκι μου που είναι και σέξυ και πανέξυπνο και αισθηματίας. Κλείνει η παρένθεση.

Φυλλομέτρησα λοιπόν το περιοδικό και κατάλαβα γιατί όταν βρεθείς με κάποιον άντρα,συγκεκριμένης κοινωνικής προέλευσης, ξαπλώνει στο κρεβάτι και ανοίγει τα πόδια και περιμένει. Την πρώτη φορά που μου συνέβη, ομολογώ πως μπερδεύτηκα. "Κλέφτης-κλέφτης!!!! Κάποιος μου κλέβει το ρόλο!!!" αναφώνησα.

Εις μάτην. Το πήρα απόφαση. Τη σημερινή μέρα, αν πιστέψουμε το Esquire, οι άντρες φοράνε χρυσά δαχτυλίδια που γράφουν πάνω Louis Vuitton, μας κλέβουν τις κρέμες και στο σταυρό που σας κάνω και ας είμαι άθεη. Ο πιο άντρας σε όλο το περιοδικο ήταν το παιδί στη φωτογραφία που βλέπετε!!!

Μέχρι και για το ουίσκι ειχαν βάλει την Ελένη Ψυχούλη να συζητάει με τον Σταύρο Παρλιάρο και τον Μενέλαο Καραμαγκιώλη. Βρε κουτές, γιατί δεν με καλέσατε και μένα που το πίνω το σκατς σαν τη νεροφίδα και από τα μικράτα μου;

Ου να μου χαθείτε! Τσόλια. Γαμήσατε το σύμπαν με τη unisex αισθητική σας!

Όσο και να προσπαθείτε να μας πείσετε πως δεν υπάρχουν άντρες και γυναίκες, πως δεν υπάρχουν φύλα, σας σηκώνω το μεσαίο δάχτυλο στην πασίγνωστη χειρονομία, γνωστή και ως κωλοδάχτυλο( το διευκρινίζω για τα κουτά) και ένα σας λέω : Άντρες υπάρχουν και πολλοί, μόνο που δεν ντύνονται σαν το πλάσμα της φωτογραφίας και δεν φοράνε χρυσά δαχτυλίδια που γράφουν πάνω Louis Vuitton και κυρίως, δεν περιμένουν στο κρεβάτι με ανοιχτά τα πόδια να τους πηδήξουμε.

Τους άντρες αυτούς, δεν προφταίνουμε να σας τους στείλουμε για φωτογράφηση γιατί τους έχουμε κορώνες στα κεφάλια μας και πολύ απασχολημένους στα κρεβάτια μας! Σόρρυ!

10 Comments:

Anonymous ?Ανεκπαίδευτος said...

Μέχρι και για το ουίσκι ειχαν βάλει την Ελένη Ψυχούλη να συζητάει με τον Σταύρο Παρλιάρο και τον Μενέλαο Καραμαγκιώλη.

μην ξεράσω...

Απριλίου 03, 2006 7:20 μ.μ.  
Blogger COSTANTINA said...

Ax κυρία Ελένη μας, και νόμιζα ότι μόνο ο μικρός θα ψάρωνε.

Θα σου στείλω σοκολατίτσες να πατσίσουμε.

:)

Απριλίου 03, 2006 8:23 μ.μ.  
Blogger funEL said...

ας επιασε η Ανοιξη μας φαίνεται και τις δυό σας και θα κανετε τη ταβέρνα, της Νέας τάξης το καγκελίδιον.

Απριλίου 03, 2006 8:56 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κυρία Κωνσταντίνα μου, μπορείτε να επανορθώσετε με το να μου στείλετε μια φωτογραφία του κυρίου Τζέυ με ε-μέηλ.

Απριλίου 04, 2006 12:16 μ.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Το "στεφεται ο δουλος του Θεου Χ...." το ειδα καπου μεταφρασμενο "X prend pour couronne...". Μου αρεσε, ω ανευ ερκους οδοντων Ελενη, το "κορωνα στο κεφαλι μας". Εγκρινω!

Απριλίου 05, 2006 2:56 μ.μ.  
Blogger vatraxokoritso said...

""Τους άντρες αυτούς, δεν προφταίνουμε να σας τους στείλουμε για φωτογράφηση γιατί τους έχουμε κορώνες στα κεφάλια μας και πολύ απασχολημένους στα κρεβάτια μας! Σόρρυ!""

Και μετά ξύπνησα Ελένη..
Χαχχαχα!
Δηλαδή οι χέστες μόνο σε μένα πέφτουν?
Έλεος ρε κορίτσια..

Απριλίου 05, 2006 11:46 μ.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Κατερίνα μας υπάρχουν πατσαβούρες κ πατσαβούροι παντού. Το θέμα είναι να θυμάστε τους καλούς κ τους κακούς να τους κάνετε χάντρα για το κομπολόι σας. ;-)

Απριλίου 06, 2006 8:03 π.μ.  
Blogger J95 said...

Τη σημερινή μέρα, αν πιστέψουμε το Esquire, οι άντρες φοράνε χρυσά δαχτυλίδια που γράφουν πάνω Louis Vuitton, μας κλέβουν τις κρέμες και στο σταυρό που σας κάνω και ας είμαι άθεη.

Ναι ρε c πες τα, τι ελεεινό περιοδικό.

Απριλίου 07, 2006 7:28 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

Να θεωρήσω ότι αφορά κι εμένα ο τίτλος;;; Σας λέω αλήθεια κυρία Ελένη μου, και τα δυό τα καταφέρνω... 'Οχι τέλεια αλλά ό,τι μπορώ κάνω!

Απριλίου 08, 2006 5:17 μ.μ.  
Blogger Herco said...

Η τελευταια παραγραφος ολα τα λεφτα, Ελενη μου :-)

Απριλίου 15, 2006 9:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home