Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Πέμπτη, Απριλίου 20, 2006

" Και δεν μου λες, στρατό έχεις πάει;"


Ο απολογισμός του Πάρτυ!

Είναι φυσικό πολύς κόσμος να αντιμετωπίζει με επιφύλαξη μαζικές συναντήσεις ανθρώπων που έχουν γνωριστεί στο διαδίκτυο και ειδικά ανθρώπων που μοιράζονται συνειδητά ή όχι σημαντικό μέρος των σκέψεών τους. Την επιφύλαξη για το πάρτυ την είχα πάντως και πήγα περισσότερο για να συναντήσω κάποιους τους οποίους - για να μην κρυβόμαστε κιόλας- γνώριζα ήδη. Δηλαδή, πήγα για να πιώ τα ποτάκια μου με την πεθερούλα και τον πεθερούλη ( Άλμπεριχ και wife) που ξέρω ότι είναι άπαιχτα άτομα και τον κύριο Νόμπερον, τον αφασία και πόσο άσχημα να πέρναγα σε τέτοια φάση; Καλά θα πέρναγα.

Καμμία σχέση! Το πάρτυ είχε μεγάλη επιτυχία απ' όπου και να το δει κανείς. Καταρχάς δεν υπήρχε ΟΥΤΕ ΜΙΑ φάτσα που να μην σου προκαλεί το ενδιαφέρον να τη γνωρίσεις. Κάθε χαμογελαστή φάτσα σε προσκαλούσε και προκαλούσε να την πλησιάσεις, να συστηθείς για να μάθεις ποια/ποιος ήταν!

Γελαστές φάτσες, νειάτα ( κάτω από τα 30 οι πιο πολλοί), κοπέλες καρακουκλάρες, γελαστές, πρόσχαρες, ακομπλεξάριστες. Το μπλοκ των μεγαλύτερων, όλα τα λεφτά. Ροδιά και Επίκουρος είναι ΤΑ άτομα!

Από που να ξεκινήσω δεν ξέρω! Είμαι και από τη φύση μου γελαστερό αλλά δεν μπορούσα να μην σκάω από τα γέλια με τα διάφορα επιφωνήματα! " Η Ελένη του Ορλάντο; Θα σε σκίσω μωρή που τον μονοπωλείς!!" έφα η Μαριαλένα και με άρπαξε μετά και με πλάκωσε στα φιλιά! ΛΟΛ ! Ορλαντάκι, τέρμα τα χαχαχουχα γιατί με κατέστρεψες. Δε γίνεται να είμαι γνωστή ως " Η Ελένη του Ορλάντο"!!

Σόρρυ μάγκες αλλά τα κορίτσια της μπλογκόσφαιρας είναι καλύτερα από τ'αγόρια!! Η Μαριλένα, το Βατραχοκόριτσο, η Μαρκησία η Θεά της πίστας, το Κουκουμπίνι, η Λουκρητία που τους ήξερε όλους και όλα και την έψαχνε μανιωδώς και το Αθηναιουλίνι το κουτό, η Mindstripper, η φοβερή και τρομερή Composition Doll ( άκουσε το όνομα Ελένη και παραλίγο να πέσει κάτω από τα γέλια! ΛΟΛ ), το γλυκύτατο Χνούδι με την αναγεννησιακή κόμμωση, η μυστηριώδης Mourning Blade, η τρομερή Ροδιά!!

Το μπλοκ των gays Α-ΠΑΙ-ΧΤΟ!! Αγόρια σας παίρνω χαλαρά όλους αρκεί να το θελήσετε ΕΣΕΙΣ κάποτε!! Νανάκος, o Lolita ( φοβερός και στυλάτος τυπάς) και βέβαια ειμαι τεράστια φαν του Νίκου ( ξέρεις εσύ ποιος είσαι, βρε κουτό) και σιγά μην αφήσω να σε φάει από μένα η Μαρκησία και το Βατραχοκόριτσο! Έψαχνα τον κύριο Μανιφέστο για να τον φιλήσω αλλά δεν τον βρήκα! :-(

Ο κύριος Μακ Μανίας, έπρεπε να κάθεται πατριαρχικά στην πόρτα να του φιλάμε το χέρι μπαίνοντας! Καθόταν δίπλα στον ντισκ-τζόκεϋ και έκανε χαβαλέ. Μου χάρισε την ταμπακιέρα του και με έκανε σκόνη! Ευχαριστώ πολύ Μακ, είστε κύριος! Όλοι φοβεροί. Ο κύριος Άλομπαρ με τη φωτογραφική μηχανή, με κυνηγούσε να φωτογραφίσει τον Τσε, λέει, πάνω στο μπλουζάκι, ο κύριος Επίκουρος γλυκύτατος, ο κύριος Old Boy με τη φίλη του, πολύ σοβαρός αλλά όπως τον φανταζόμουν, Ο e-lawyer έμοιαζε σαν lawyer! Γλυκύτατος και ευγενέστατος! Ο Κοκοβιός! Κούκλος! Ο Σπύρος ο Vjay φοβερός τυπάς ( βγήκαμε και συνάδελφοι!!). Ο Αθήναιος στον κόσμο του, έψαχνε τη Λουκρητία, τη μία και την άλλη. Τυπικός μάγειρας! Ο Chaca-Khan, μιλάμε για την cult φάτσα της μπλογκόσφαιρας.Και φυσικά επειδή δεν μπορούν να είναι όλα τέλεια, υπήρξε και ένα νούμερο που ακούει στο όνομα Pestaola που νόμιζε ότι τον ξέρουν όλοι ενώ εκείνος ισχυριζόταν με μπλαζέ ( αλλά στην πραγματικότητα βλάκικο υφάκι) πως δε διαβάζει κανένα μας. Τσου ρε Λάκη.


Και τέλος ΟΜΟΛΟΓΩ πως για πρώτη φορά στη ζωή μου γύρισα και κοίταξα άντρα νεότερο και βρέθηκα να ρωτώ στο άσχετο : " Και δεν μου λες, στρατό έχεις πάει;". Οι πρώην γκόμενοι μου που βρίσκονται τώρα στα ΚΑΠΗ και θα το διαβάσουν αυτό θα χτυπήσουν κανένα εγκεφαλικό!!!

Crazy Monkey και εξυπνάκια φίλε του Crazy Monkey, Nio που κάπου θα σε βρω να σε στριμώξω εσένα, τώρα στη Μονεμβασιά θα είναι, στο Ηράκλειο, στην οικία του σπιτιού μου, φυλάξου γιατί δεν αστειεύομαι!!

Έχω αποφασίσει να μάθω βιολοντσέλο και θα το μάθω!!

Vague Tourist είχες πολύ καλή ιδέα.

Υ.Γ. Art Attack είσαι νούμερο που δεν ήρθες.

Το ποστ θα το συμπληρώνω καθώς θα θυμάμαι κι άλλα.

Στη φωτογραφία, η ταμπακιέρα που μου χάρισε ο κύριος Μακ Μανίας!

Ο Πρόβατος!!! Τυπάς! Μπεεεεεε

Ο iblog. Μα καλά πόσο χρονών είναι ο iblog? Αν και δεν εγκρίνω τα παιδιά να μένουν τόσο αργά έξω χάρηκα πολύ που το γνώρισα!!



33 Comments:

Blogger Annabooklover said...

Τέλεια η ανταπόκριση απ'το πάρτι, να μάθουμε κι εμείς οι απόντες! Ζηλεύω πολύ!

Απριλίου 20, 2006 1:10 μ.μ.  
Anonymous CrazyMonkey said...

φόβος και τρόμος στη μπλογκόσφαιρα.
:)

Απριλίου 20, 2006 1:21 μ.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΣΤ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ! ΕΓΏ ΠΕΡΑΣΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΟΥ ΜΕ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ!

Απριλίου 20, 2006 1:21 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Crazy MOnkey μου. Πείτε και στον Nio το κουτό πως δεν θα μου γλυτώσει, θα μου το μάθει το βιολοντσέλλο!!

Αχ κύριε Λαμπρούκο μου, το πάρτυ ήταν κουτσό χωρίς εσάς, είναι αλήθεια!! Πάντως το fan club σας ( όσες ήταν εκεί) είναι άπαιχτο. Βατραχοκόριτσο, Composition Doll, Θεές!!

Αννούλα, γιατί δεν ήρθες βρε κουτό!

Απριλίου 20, 2006 1:24 μ.μ.  
Blogger dystropoppygus said...

Α, εσύ ήσουν που δεν ήξερα και νόμιζα ότι διαφήμιζες κάποια ταβέρνα, ε!

Καλά. Νεξτ τάιμ θα ξέρω και θα σου πω. :-)

Απριλίου 20, 2006 1:47 μ.μ.  
Blogger suigenerisav said...

αποκαλυπτική η παρουσίαση, περιμένουμε περισσότερες juicy details..κάποιοι που δεν μπορέσαμε να βρεθούμε.
;-)

Απριλίου 20, 2006 1:50 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Δύστροπε. Το ότι δεν με γνωρίζατε δεν σας εμπόδισε να με πλακώσετε στα φιλιά φεύγοντας! :-)

Είστε εντελώς κουτό αλλά πολύ σούπερ κουτό!! :-)

Απριλίου 20, 2006 1:51 μ.μ.  
Blogger greekgaylolita said...

Αχ δεσποινίς Ελένη μου!
Τι καλή που είστε
Ήσασταν ακριβώς όπως δε περίμενα;)
Φιλάκι

Απριλίου 20, 2006 2:02 μ.μ.  
Blogger Art Attack said...

Ναι, αλλα τι νουμερο.Νουμερο ΕΝΑ!
loool

Απριλίου 20, 2006 2:12 μ.μ.  
Anonymous CrazyMonkey said...

...και κάνεις ΜΕΓΑ λάθος. Εγώ πήγα στρατό ;)

Απριλίου 20, 2006 2:30 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Ειναι κανεις αλλος που δεν εχει παει στρατο;;; :-ΡΡΡ

Καλημερες Ελενη!

Απριλίου 20, 2006 2:47 μ.μ.  
Anonymous mourning blade said...

μου αρέσει που μου λες "ελένη, δε με ξέρεις".... ε, μα κουκλίτσα μου πες μου "η ξανθιά γοργόνα στην παραλία" να σε καταλάβω!!! όμορφα ήταν ;)

Απριλίου 20, 2006 2:55 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Θεϊκή ανταπόκριση, εύγε!!!!

Απριλίου 20, 2006 3:03 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

...αλλά ποιος/ποια αντιγράφει το νικ μου εδώ?!!! Ξαφνικά με είδα contributor και μπερδεύτηκα τελείως!!!!!

Κρίση ταυτότητας...

Απριλίου 20, 2006 3:05 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

id μου άφησες τη Λουκρητία να αλωνίζει στο πάρτυ ανενόχλητη και μου έφαγε και τους ένστολους που ήρθαν να μου περάσουν χειροπέδες και να με συλλάβουν για να μου κάνουν God knows what.

Απριλίου 20, 2006 3:09 μ.μ.  
Blogger cheaplog said...

εγώ πάλι έλεγα ότι γράφω σε ενα blog για το σινεμά που δε το διαβάζουν bloggers, και με λέγαν όλοι μπλαζέ επίσης :p

ε και η αντίστοιχη ερώτηση που ξεστόμιζα συχνά ήταν "πας ακόμα σχολείο ή τελείωσες είπαμε?"

Απριλίου 20, 2006 4:14 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Σόρρυ μάγκες αλλά τα κορίτσια της μπλογκόσφαιρας είναι καλύτερα από τ'αγόρια!

Οέο! :-)

Απριλίου 20, 2006 4:44 μ.μ.  
Blogger Composition Doll said...

ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ, ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ!
Ούτε τους μισούς δεν γνώρισα απ' όσους ήθελα!

Μετά το Πάσχα να κανονίσουμε υπαίθριο καφέ στο Θησείο.

Ε?

Βόλτα?

Απριλίου 20, 2006 5:45 μ.μ.  
Blogger Art Attack said...

Ποιον pestaola λες? Αυτος που εχει ενα μπλογκ και μας ποσταρει σημερα οτι ακουσαμε προχτες και χτες απο διαφορες ειδησεις?

Αυτο το μπλογκ, μα το θεικο μου μπιφτεκι, δεν εχω καταλαβει ακομα τι σκοπο εξυπηρετει.Μας περναει για τιποτα ερημιτες πανω στα βουνα που δεν εχουν καμια επαφη με τον υπολοιπο πλανητη?

Απριλίου 20, 2006 6:45 μ.μ.  
Blogger vatraxokoritso said...

οσοι δεν ηρθαν εχασαν..
να το ξανακανουμε ο ηλιας ειχε εκπληκτικη ιδεα τελικα..

ελενη ασε κατω τον νικο(μ αρεσει που δεν ηθελε να ερθει)
δεν σου φτανει ο ορλαντο?

χιχιχιχι
μα τι τελεια περασαμε!!!

υγ, καποιος ηξερε αυτο που εσυ υποψιαζεσαι..
τον εκανα θεο αλλα δεν μου ειπε τελικα!

Απριλίου 20, 2006 6:59 μ.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Προσπαθουσα που λετε να παρω θεση για ματς-μουτς τον αγαπημενο Κομανταντε Τσε... αλλα που να βρω σειρα... σνιφ

Ναυμαχια του Οτραντο
για την Ελενη του Ορλαντο


Λουκρητια τι σας κανει να πιστευετε οτι εχω παει στρατο?


Περιμενω τωρα Μπηητς Μπλογκερ Παρτυ , παραλιακο ("θαλασσσσια μου"), κατω απο μια γιγαντια πανσεληνο

Απριλίου 20, 2006 7:07 μ.μ.  
Blogger cheaplog said...

art attack νομίζω ότι οι απορίες σου είναι ρητορικές, αφού απ' όσα λες βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι εξυπηρετει τους.. καθυστερημένους στα νέα :p

Απριλίου 20, 2006 7:28 μ.μ.  
Anonymous Aθήναιος said...

Χθες που σε είδα κατάλαβα γιατί το κόμμα των Φιλελευθέρων κατέβασε ρολλά!!!

Απριλίου 20, 2006 8:06 μ.μ.  
Blogger Rodia said...

Κλείνω 5 (πέντε) ώρες εδώ μέσα και ακόμα δε πρόλαβα να διαβάσω ΟΛΑ τα ποστ τα σχετικά με το πάρτυ:-( Τα μισά και λιγότερα έχω προλάβει να ανοίξω.. Θα συνεχίσω το βράδυ αργά.. μπορεί να κάνω ΚΑΙ Ανάσταση εντωμεταξύ..

Τέλεια ήτανε!:-))
(εμ, γινόταν κι αλλοιώς;)

Απριλίου 20, 2006 8:31 μ.μ.  
Anonymous NiO said...

πέρασα τέλεια? ανάσταση με ποιόν θα κάνω????

Απριλίου 21, 2006 6:53 π.μ.  
Blogger alombar42 said...

Μια μικρή διόρθωση: δεν ήθελα μόνο να τον φωτογραφήσω τον Τσε - ήθελα και να τον φιλήσω. Ετσι, η ταφόπλακά μου θα έγραφε: "πέθανε από ένα βυζοσκπάμπιλο" :)

Απριλίου 21, 2006 11:02 π.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Ωστόσο, αγαπητή Ελένη, έχω μείνει με μία απορία. (Ή, μάλλον, με δύο, αλλά περνώ κατ'ευθείαν στην δευτέραν.) Ένα πράγμα δεν γράψατε, λοιπόν. Αυτό το πολυτραγουδηθέν μπλουζάκιον τό κέρδισε, τελικώς, κανείς; Διεξήχθη αγών σκληρός και αιματηρός, μεταξύ των διεκδικητών του μπλουζακίου, ως εις τις μεσαιωνικές κονταρομαχίες, μεταξύ γενναίων ιπποτών, διά το μανδήλιον ευγενούς δεσποσύνης; Ευρέθη άξιος νικητής, άξιος να μαλακώσει τον πόνον του από τις πληγές του πολέμου και της ψυχής, με το ύφασμα αυτό που η μοίρα τού εχάρισεν το προνόμιο να αγγίζει και να νιώθει τους χτύπους της καρδιάς σας;

Απριλίου 21, 2006 5:06 μ.μ.  
Blogger orlando said...

Ωστε η Ωραία Ελένη, έγινε η Ελένη του Ορλάντο; LoL !!!!!!
Αγάπη μου, υπέροχο το μανικιούρ κι ακόμη πιο υπέροχο το στυλάκι σου. Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να μεταμφιεσθώ ή να πω ότι είμαι κάποιος άλλος. Κακό πράγμα η αναγνωρισιμότητα.Το χειρότερο; Πέρα απο τον Π... κανείς άλλος δεν με ξέρει ή τον ξέρω.Αρα ούτε καν ένα κατάσκοπο της προκοπής δεν είχα στο πάρτυ!!!
Είμαι σίγουρος πως ήσουν Η ΘΕΑ της βραδιάς...

Απριλίου 24, 2006 3:03 μ.μ.  
Blogger fixes said...

www.spaceandplace.blogspot.com

we like it like that...

Απριλίου 25, 2006 6:28 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι μου ό,τι και να λες έλειπες εσύ και το πάρτυ ήταν λειψό. Όλοι για σένα μίλαγαν.Ίσως τα άκουγα εγώ επειδή όποιος μάθαινε ποια είμαι, αφού ξεφώνιζε " Α! Η Ελένη του Ορλάντο" άρχιζε να μιλάει για σένα.

Αν έχεις κερδίσει την καρδιά μου είναι ακριβώς γιατί έχεις θαμπώσει τον σύμπαντα κόσμο με τη λάμψη σου χωρίς να πεις ποιος είσαι. :-)

Δεν ήμουν η πιο όμορφη γιατί όλες στο πάρτυ ήταν καρακουκλάρες στα σοβαρά. Αφού με ξέρεις, με τις γυναίκες δεν είμαι ανταγωνιστική, ίσα-ίσα αντίθετα από τις παπαριές που λένε πολλές, φίλες έχω ΜΟΝΟ γυναίκες. Τους άντρες τους προτιμώ για εραστές και όχι για... φιλενάδες. Άσε που ξέρω ότι και στα 80 μου θα χτυπάω τους πιο hot γκόμενους όπως η γιαγιά μου που στα 70 της παντρεύτηκε τον τρίτο της άντρα που ήταν 57 ετών ο οποίος τη ζήλευε κιόλας... :-)

Πάντως, άκουσα και κάποιες θεωρίες για το ποιος μπορεί να είσαι και η μία μου φαίνεται πως έπεσε πολύ κοντά γιαυτό, την ανωνυμία και τα μάτια σου!!!

Απριλίου 25, 2006 8:57 μ.μ.  
Anonymous Αθήναιος said...

Προς στιγμήν μπήκα στον πειρασμό να αρχίσω να συστήνομαι ως Ορλάντο αλλά όπως θα έχεις ακούσει, στην πραγματική ζωή είμαι ντροπαλός κ αν μου την έπεφταν όλες αυτές οι ωραίες κ με πλάκωναν στα φιλιά, θα λιποθυμούσα.

Η Ελενίτσα την πάτησε πάντως. Κάθε φορά που πήγαινε να γκομενίσει ( κάθε ένα λεπτό δηλαδή), με το που έλεγε το ονοματάκι της, τη γείωναν με το " Α! Η Ελένη του Ορλάντο". Τη λυπήθηκα.

Μου ήρθε να της πω να συστήνεται ως Αθήναιος μπας κ δει καμια άσπρη μέρα. Γκομενικώς εννοώ.

Απριλίου 26, 2006 11:03 π.μ.  
Blogger orlando said...

Ελένη, ΗΣΟΥΝ η πιο όμορφη! Με το είπανε bre γιατί είχα φαγωθεί ο μλκς να ρωτάω για τα μάτια σου!
Υ.Γ
Στα 80 σου θα σου κάνω σεξ... τρίτης ηλικίας να πάθεις πλάκα! Τι να τρέχεις με τεκνά όταν θάχεις τον πιο hot τρελόγερο;

Απριλίου 26, 2006 8:38 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Άντε στο Ντουμπάι να δεις αν έρχομαι.

Απριλίου 27, 2006 12:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home