Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Πέμπτη, Απριλίου 27, 2006

Οι παλιές αγάπες πάνε στο ... Μουσείο;

Θέλω να μαζέψω τις παλιές μου αγάπες. Όχι όλες. Αυτές για τις οποίες μόχθησα, αυτές για τις οποίες ήμουν " σοβαρή", άκουσα, συζήτησα, προσπάθησα να συντονιστώ με τις ανάγκες τους και τα όνειρά τους. Τις αγάπες στις οποίες δεν έπαιξα ούτε ένα παιχνίδι από αυτά που υποτίθεται πως παίζουν οι γυναίκες. Τις αγάπες στις οποίες έδειξα τον καλλίτερό μου εαυτό, τον πιο χαρούμενο, τον πιο αισιόδοξο.

Και σε μια κρίση φιλανθρωπίας δεν θέλω να τις ταπεινώσω... Μόνον -και ελλείψει κάποιου Άουσβιτς αυτό- να τις βάλω ΟΛΕΣ στο φούρνο των μικροκυμάτων και να τις εξαφανίσω. Όχι και να τις βάλω στο μουσείο και να το παίζω υπεράνω...

Όσοι μας πονούν πρέπει ΚΑΠΩΣ να το πληρώνουν, αλλιώς, ας γίνουμε στα γεράματα Χριστιανοί και να πηγαίνουμε στην εκκλησία πρόσφορα για τη σωτηρία της ψυχής τους.

Όσοι μας πόνεσαν, πρέπει κάπως να πονέσουν και αυτοί με τη σειρά τους. Έτσι δεν είναι;

Τώρα στα γεράματα, υιοθέτησα το "Οφθαλμον αντί Οφθαλμού" και ηρέμησε η ψυχούλα μου....

31 Comments:

Blogger Λύσιππος said...

Πέρνα να πάρεις το μακώ σου με το έμβλημα "Τσογλάνι! Εκανες την Αγάπη όπλο εναντίον"...ή κάτι τέτοιο.

Να καούν στην κόλαση οι αγάπες που ξεφτυλίστηκαν.

Απριλίου 27, 2006 8:28 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Δικαιούμαι δύο τέτοια μπλουζάκια. ;-)

Καλό σκορ για τα 36 μου αν και μεταξύ μας, θα θελα να μην είχα ούτε μία αρνητική εμπειρία από αυτές τις καταστάσεις, ειδικά τις φορές που πήγα γεμάτη καλές προθέσεις, δηλαδή, ως πρόβατο για σφαγή.

Νομίζω πως θα φτιάξω ένα μπλουζάκι του στυλ " Δεν ξεχνώ" ή " Ποτέ ξανά".

Απριλίου 27, 2006 8:38 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Καλά τώρα... αφού ο έρωτας είναι τυφλός. Θα φας (όπως όλοι μας) τα μούτρα σου και μια και δυο και τρεις και χίλιες δεκατρείς - και θα σου αρέσει στο τέλος :)

Απριλίου 27, 2006 8:55 μ.μ.  
Blogger Chaca-Khan said...

μήπως είσαι σκορπιός?? χαχαχααχαααχα
ξουτ-ξουτ χαχαχαχαχααχα

Απριλίου 27, 2006 9:49 μ.μ.  
Blogger kinikos said...

Κυρία Ελένη μας, είναι ήδη τιμωρημένοι και ταπεινωμένοι αυτοί που σας αδίκησαν.Μην άγχεσθε!
Δεν υπαρχει άνθρωπος που να μην έχει ταπεινωθεί από ένα τουλαχιστον έρωτά του, στον οποίο ο ίδιος είχε δώσει τον καλύτερο εαυτό του.Άρα και οι παλιές σας άσπονδες αγάπες την έχουν κάψει τη γούνα τους.

Απριλίου 27, 2006 9:52 μ.μ.  
Blogger ornio said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Απριλίου 27, 2006 10:05 μ.μ.  
Blogger Composition Doll said...

Το καλύτερο σχετικό σχόλιο μακράν, το έκανε φίλη σαλονικιά φέτος του Αγ. Βαλεντίνου.

Κοριτσοπαρέα στη Σαλονίκη, σε σπίτι φίλης, ψήνουμε λουκάνικα (ναι, σαφής σεξουαλικός υπαινιγμός) στο τζάκι. Για μετά, τούρτα σοκολάτα σε σχήμα καρδιάς, φράουλες με σαντιγύ και σαμπάνια.

Και λέει η Έλενα: "ΟΚ, θα φάω σαν κτήνος, θα πιώ σαν κτήνος και μετά, φέρτε μου έναν κουβά να ξεράσω έναν-έναν τους άντρες της ζωής μου"

!!!!!!!!!!

Απριλίου 27, 2006 11:28 μ.μ.  
Blogger vatraxokoritso said...

Εγώ να μην μιλήσω τώρα γιατί θα με πάρουν με τις πέτρες
Την επόμενη φορά που θα κατέβω θα σου στείλω μήνυμα μήπως και καταφέρουμε να οργανώσουμε ένα παρεάκι να πάμε να φάμε και να πιούμε..
Πολύ σε γουστάρω ρε!

Απριλίου 28, 2006 2:00 π.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Τώρα καταλαβαίνω τί σημαίνει η λαϊκή ρήσις "όποιος αγαπάει παιδεύει"!

Πάντως, δεν ξέρω κατά πόσον είστε σαδίστρια (και επιθυμείτε να ξεσχίσετε τα άμοιρα θύματά σας, με εκείνα τα εντυπωσιακά και επικίνδυνα κόκκινα νύχια της φωτογραφίας) ή μαζοχίστρια (και ακόμη βασανίζεσθε για αυτούς που σάς πόνεσαν, ακριβώς γι' αυτό)!

Απριλίου 28, 2006 9:58 π.μ.  
Blogger ladychill said...

Λες η τιμωρία να πηγαίνει παρέα με την πείρα; Ποτέ δεν είχα σκεφτεί να "τιμωρήσω" παλιά μου αγάπη. Το "οφθαλμόν αντί οφθαλμού" προτιμώ να το εφαρμόζω μέσα στη σχέση...Οι προεδρικές καρέκλες να μείνουν στα σωματεία, στη σχέση υπάρχει ισοτιμία, κι όποιος το ξεχάσει θα το καταλάβει αμέσως. Δε μπορώ τη στάση του θύματος. Όσο για το παρελθόν, αυτό πάει στον παράδεισο...το βλέμμα να κοιτάει μπροστά, εκεί είναι όλα! :))

Απριλίου 28, 2006 1:09 μ.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Ωχ ωχ ωχ, τί αιμοβόρος επιθυμία επιβολής ποινών, τιμωριών και Νατοϊκών κυρώσεων είναι αυτή που σάς έπιασε όλες σήμερα;! Από την Κοντολίζα κολλήσατε;!

Και καλά να είναι πρώην ο ατυχής· όπως έλεγε και ο Σωκράτης (αλλά δεν θυμάμαι πού), όταν τού είπαν ότι κάποιοι τόν κακολογούν, "εάν δεν είμαι παρών, τούς επιτρέπω και να μέ δέρνουν". Αλλά εσείς επιδεικνύετε μία τάση να τιμωρείτε και τους νυν! Μα γιατί; Παρακαλώ, συγκρατηθείτε. Δεν υπομένουν ούτως ή άλλως αρκετά που είναι μαζί σας οι άνθρωποι; :->

Απριλίου 28, 2006 5:11 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

Για χάρη σου πήρα λαμαρίνες, βίδες, καλώδια, ένα τεράστιο Magnetron, μπόλικα τρανζίστορ, θυρίστορ, θερμίστορ, αντιστάσεις, πυκνωτές και μερικές (γεμάτες) μπαταρίες, τα έβαλα όλα αυτά σ' ένα μίξερ/ζυμωτήριο που μου ...νοίκιασε ο Αθήναιος και έβγαλα ένα γιγαντιαίων διαστάσεων φούρνο μικροκυμάτων. Μπορεί να χωρέσει όλες τις πρώην και νυν αγάπες σου, σε ομάδες των 5! Σου αγόρασα κι έναν μαύρο σκούφο για ολόκληρο το πρόσωπο (Versace), με δύο τρύπες μόνο για τα μάτια και είσαι έτοιμη για τις ...εκτελέσεις! Μην ξεχάσεις να μας καλέσεις...

Απριλίου 28, 2006 8:20 μ.μ.  
Blogger orlando said...

Μάλιστα, μάλιστα, μάλιστα....
Να τις βάλετε σε ξυλόφουρνο και να τις κάνετε ψητές στη γάστρα μέχρι να λιώσουν...
Να τις κάψετε στην πυρά, στα κάρβουνα, στις ηφαιστειακές πέτρες, στα ξερόκλαδα...
Και μετά αποκαθηρμένη και άμωμη, πάλλευκη με αιμάσοντα όμως νυχάκια, μπορείτε να ΣΠΑΣΕΤΕ ΤΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ και να γίνετε δική μου (και πάλι)
ΕΛΕΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!! Δεν μπορώ τη σιωπή σου!

Απριλίου 28, 2006 8:40 μ.μ.  
Blogger orlando said...

Ασχετο: Μπήκε ο Ανδρουλάκης στα blogs;

Απριλίου 28, 2006 8:41 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Εννοείται πως τα πιο σωστά τα έγραψαν τα κορίτσια αλλα και το Επικουράκι το κουτό κινείται στην πολύ σωστή κατεύθυνση!! Επικουράκι μου θα σε καλέσω να φωτογραφίσεις αποκλειστικά το γεγονός!!

Σε γενικές γραμμές χεστήκαμαν για τους πρώην αλλά όχι και να τους βάλουμε στο Μουσείο...

Ορλαντάκι, να συνηθίσεις την έλλειωή μου. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου βγάζεις από μέσα μου 1000 διαβόλους να χτυπάνε τα ντέφια. Αυτό θέλω να κοντρολάρω, θέλω να περνάς αδιάφορος και μετά θα σε γράψω ξέρεις πού.

Όμως όταν διαβάζω ότι με θες άμωμη, βρε όργιο, τρελλαίνομαι. Είμαι άμωμη. Από τους πόρους τους δέρματος αν και γιαυτό έχω κάποιες αμφιβολίες γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς πώς είχε εξελιχθεί εκείνη η παρτούζα πριν από έξι μήνες...

Τέτοια γράφεις και με κάνεις να θέλω να μιλάω σαν 1000 νταλικέρηδες μαζί ενώ ως γνωστόν εμένα τα βρωμόλογα μου αρέσει μόνο να τ'ακούω πριν ν'αρχίσουν να πέφτουν οι σφαλιάρες και όχι να τα λέω.

Άμωμη... Δεν μας απαυτώνεις λέω εγώ; Δεν μας γαμείς εννοώ, βρε κουτό, τί νόμιζες;

Chaca-khan είμαι μια πολύ αθώα, άβγαλτη ταυρίνα που κάτι σκορπιουδάκια τα πάταω με το τακούνι μου γιατί το κρααααααακ που κάνει το κέλυφος τους ενώ γίνεται θρύψαλα με φτάνει στα πρόθυρα του οργασμού μην πω ότι με φέρνει σε οργασμό.Άμωμο οργασμό, σαν της Αγίας Θηρεσίας ένα πράγμα.

Νομίζω ότι στο σχόλιο αυτό ήμουν σαφής προς όλες τις κατευθύνσεις.

Υ.Γ. Είναι μαζί μας ο Μίμης; Πού; Πού;

Απριλίου 28, 2006 10:41 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Ταυρινα κι εσυ;;
Εμ ετσι εξηγουνται ολα!!
Αν θες και τιποτα μαστιγια, να σου δανεισω ευχαριστως απο τη τεραστια συλλογη μου. Και αλατι χοντρο. Για να τους ποναει περισσοτερο ;-))

Απριλίου 29, 2006 1:26 π.μ.  
Blogger kinikos said...

Πολυθρύλητος,
μας έχετε μαγέψει τους άντρες !

ο,
εν πλείστη ονειρώξη,
ίδιος

Απριλίου 29, 2006 7:39 π.μ.  
Blogger kinikos said...

Y.Γ. Ναι είναι μαζί μας ο Μίμης.
Ακόυγεται πως θα μοιράσει αντίγραφα σε κόλλες πολυγράφου του ΜστηΝ. (Το μν δεν είν'αρνί να το κλείσεις στο παχνί).
Στη μανιβέλα η Δαμανάκη.
Συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου.

Απριλίου 29, 2006 9:12 π.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Θ'αλλάξω ζώδιο.

Απριλίου 29, 2006 9:36 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αθηναιουλίιιιιιινι. Όταν διαβάζω πως δεν σου κάθονται ούτε τ'αγάλματα στα παγκάκια, εγώ είμαι αυτή που θέλω ν'αλλάξω ζώδιο. Γελοιοποιείς το ότι οι Ταύροι είναι οι πιο hot εραστές του ζωδιακού,όταν ξεβαρεθούν και αποφασίσουν να βγάλουν τα ρούχα τους βεβαίως γιατί σε σκάνε μέχρι να το αποφασίσουν. Πες και εσύ Λουκρητία.

Εσείς κύριε Κυνικέ το θέλετε το χαστουκάκι σας πρωί-πρωί έτσι; Θα το θελα και εγώ να σας το τρατάρω αλλά πάω κωμμωτήριο.

Πού είναι ο NiO οεο; Μου έχει τάξει να κάνει το θείο μου κορμί βιολοντσέλο αλλά φοβάμαι πως και τα τεκνάκια πλέον, έχουν γίνει σαν τους σαραντάρηδες.

Το μόνο που τους απασχολεί στην πραγματικότητα είναι αν βγήκε στα μπλογκ ο Μίμης ο Ανδρουλάκης...

Απριλίου 29, 2006 10:02 π.μ.  
Blogger orlando said...

Ελένη, ας δούμε ψύχραιμα το θέμα...
Ενας διάσημος κυνηγός, ο πιο διάσημος κυνηγός, αυτός πούχει σκοτώσει το πιο μεγάλο λιοντάρι, τίγρη, ελέφαντα, κροκόδειλο, όρνιο κλπ πάει στη Σιβηρία να καθαρίσει την πιο μεγάλη αρκούδα..
Με παρακολουθείς; Ωραία!
Λοιπόν του λένε οι εκεί χωρικοί "μην πας μεγάλε γιατί είναι αρσενική και τέρας. Οποιος πήγε και δεν πέθανε, γύρισε πίσω σα φάντασμα" Ο τύπος τους γράφει κανονικά παίρνει το όπλο του και πάει στη σπηλιά. Βγαίνει το κτήνος ο τύπος πυροβολεί, η σφαίρα πάει στο σημείο της καρδιάς αλλά ούτε γρατζουνιά ο αρκούδος που βρυχάται αρπάζει τον κυνηγό τον πάει μέσα κι αφού τον γαμει αγρίως, τον πετάει σα σακί έξω. Ο κυνηγός τρελαίνεται πάει την άλλη μέρα μ ένα επαναληπτικό και σφαίρες ντουμ ντουμ, ξανά μπαμ -μπουμ, ξανά ο αρκούδος τίποτε, ξανά γαμήσι... Την τρίτη μέρα πάει με οπλοπολυβόλο και χειροβομβίδες στη σπηλιά.Γαζώνει τον αρκούδο, πετάει και δυο χειροβομβίδες, κόλαση, σκόνη, κακό, άθικτο το τέρας, τον αρπάζει τον σέρνει μέσα και τον πηδάει μέχρι το πρωί. Ο κυνηγός παθαίνει αμόκ. Παίρνει ένα μπαζούκας και ρίχνει όλη τη σπηλιά κάτω ......Βγαίνει ο αρκούδος απ τα χαλάσματα τον πλησιάζει και του λέει " Αν θες να βρισκόμαστε, καλύτερα να με παίρνεις ένα τλφ αντι να κάνεις τόσο σαματά "

Απριλίου 29, 2006 7:40 μ.μ.  
Blogger orlando said...

Y.Γ
Εννοείται πως εγώ είμαι..... ο κυνηγός!

Απριλίου 29, 2006 7:41 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αρ Χαρ Χαρ...

Αμ δε που είσαι ο κυνηγός. Φαντασιώνεις ότι είσαι η αρκούδα για την οποία θα κάνουμε σαματά, να μας πηδήξει για bonus.

Σιγά μην σου τραγουδήσουμε το " Τιμή μου που κοιμήθηκες μαζί μου".

Αντ'αυτού σου τραγουδώ

"Πες μας τί πίνεις και δεν μας δίνεις"


Αγοράκι μου, άντε σε κανένα μπλογκ για το βεληνεκές σου γιατί μου βγάζεις τα διαβόλια και τα τριβόλια από μεσα μου.

Απριλίου 29, 2006 7:47 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Ορλαντάκι, σε ήξερα για πολύ έξυπνο τύπο αλλά εσύ είσαι γάτα εκπαιδευμένη από εκπαιδευτή μαίστορα, βλέπω. Τα σέβη μου να της πεις. Μόνο που το κόλπο σου έπιασε μια φορά, δεν θα ξαναπιάσει τώρα.

Λυπάμαι για τα προβλήματα, ειλικρινά. Αν θες κάτι εδώ είμαι.

Λέω να πάρω μια άδεια από τη σημαία για λίγο καιρό.:-)

Απριλίου 29, 2006 8:49 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Μπράβο Ορλάντο. Πολύ ωραίο αυτό που έκανες.

Απριλίου 29, 2006 9:24 μ.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Είμαι άμωμη. Από τους πόρους τους δέρματος
Ωχ, μού φαίνεται ότι, εκτός από όλα τα υπόλοιπα που αναφέρονται στο νεώτερο άρθρο (συν τον Κάτουλλο) έχετε διαβάσει και Προκόπιο...
(Για να μην σχολιάσουμε τα τακούνια...)

Μαΐου 01, 2006 3:30 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

...ενω με χηνες και τιτθια να ασχολουμαστε, ελπιζω?!

Ευτυχως που τα ελληνικα ειναι καταλληλα τo couch something in a learned language... κυριε Γκιμπον.

Ελενη... δεν πειραζει, θα καταλαβετε καποτε, με τα πολλα, ποση βαση εχουν οι αποψεις του αμβροσιακ. Εκει να δειτε "limit up" να σας φυγει το καφασι!


@CD

ΚΟΥΚΛΑ μου Πολυσυνθετη, να που εσυ και οι φιλες σου ΔΕΝ παραπαιετε!

(το X-Club ειναι προς Πατριαρχου Ιωακειμ?)


Εξ αλλου, ανεκδοτικος Γοριλλας ειχε απαγαγει γυναικα στο αντρο του και την βιαζε μερες. Καποτε την ελευθερωσαν... Στο νοσοκομειο ηταν μελαγχολικη.

"-- Τι εχεις?... τι σου συμβαινει?"

"-- Δεν εγραψε... δε μου τηλεφωνησε..."

Μαΐου 03, 2006 7:42 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

@Λουκρητια

Ο Jimmy Paige στα τουρ ειχε παντα μαζι του βαλιτσα με μαστιγια. Δεν ξερω βεβαια αν περναει ακομα η μπογια του.




[...ΩΧ γμτ διαβαζει και η μικρη Ladychill :-P ]

Μαΐου 03, 2006 7:48 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it texas holdem probability of a pair cq 10 and statin drugs medical reports Samba fragrance

Φεβρουαρίου 16, 2007 10:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

best regards, nice info »

Φεβρουαρίου 22, 2007 4:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΑΓΙΑ ΘΗΡΕΣΙΑ

Σαν ύπερος σε στήμονες ανάμεσα
η κεφαλή της Αγίας προβάλλει.
Τα χέρια παράλυτα κρέμανται κάτω.

Η Αγία σε Έκσταση. Ο Έρωτας
και άλλην αν ήθελε να δώσει έκφραση
σε πρόσωπο,
δεν θα μπορούσε,
απ' όποιαν της Αγίας το πρόσωπο ολοκληρωτικά κατέχει.

Και που είναι η Αγία μαρμάρινη
καλλίτερα έτσι η Μεγάλη Άφεση
δείχνει: Σκληρό και Αιώνιο
μέσα από το μισάνοιχτο στόμα Της
και τα δυο περνούνε
και την ύλη της καταργούν.

Άυλη: έτσι να μένει.

Γιώργης Χολιαστός

Ιανουαρίου 03, 2009 9:44 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home