Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

Party!!!

Μην και κανένα κουτούτσικο σκεφτεί να μην έρθει στο αποψινό πάρτυ, θα τα πάρω στο άδειο μου κεφάλι και θα το πλακώσω στα βυζοσκάμπιλα!!! Ανυπομονώ να φιλήσω σταυρωτά όλες και όλους. Θα με αναγνωρίσετε γιατί θα φοράω ένα μαύρο μπλουζάκι με τον Τσε το οποίο το αγόρασα όταν ο Στέφανος Μάνος μας έβαλε να υπογράψουμε ( σαν τους μαλάκες) το ιδρυτικό του κόμματος των Φιλελευθέρων. Το κόμμα πέθανε αλλά ο Τσε συνεχίζει να αναπαύεται στα στήθη μου...

Μάκια!

15 Comments:

Anonymous J95 said...

Μην και κανένα κουτούτσικο σκεφτεί να μην έρθει στο αποψινό πάρτυ, θα τα πάρω στο άδειο μου κεφάλι και θα το πλακώσω στα βυζοσκάμπιλα!

Εντάξει, δε μπορώ να πω ότι με χαλάει η τιμωρία.

(Κ)

Απριλίου 19, 2006 4:45 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Εσάς κύριε Τζεύ μου θα σας τιμωρήσω αλλιώς γιατί βλέπω πως δηλώνετε ευθαρσώς ότι θα το κάνετε το έγκλημα.Διαπιστώνω μια προμελετημένη στάση.Εντελώς κουτή αυτή η στάση. Ίσαμε που σκέφτομαι να σας χαρίσω το μπλουζάκι με τον Τσε...

Απριλίου 19, 2006 5:07 μ.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Συγγνώμη, αλλά, πώς θα τού τό δώσετε το μπλουζάκι, αφού θα τό φοράτε; ...

Απριλίου 19, 2006 6:16 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Σκιά μου, το πιάσατε το υπονοούμενο!

Απριλίου 19, 2006 6:17 μ.μ.  
Blogger Johny B.Good said...

Τώρα αυτό το λες για να έρθουμε ή για να μην έρθουμε; Εγώ δεν θα έρθω έτσι για να δω τι θα κάνεις. Με εντυπωσιάζει πάντως η αναφορά στον Μάνο. ΄Ησουν κι εσύ στο κόμμα Red Bull ? Αυτό σημαίνει, αν μη τι άλλο, ότι το λέει η καρδιά σου.

Απριλίου 19, 2006 10:16 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτο το Μπλουζακι, μεστο Περιεχομενου, μου θυμιζει Ιαν Ντιουρυ:


...like two fat little kids/
jostling under a blanket

("Bra size 45" :-P )

Απριλίου 19, 2006 10:38 μ.μ.  
Blogger ambrosiac said...

και δεν ειμαι Ανονυμους, μουσιου μπλογκσποτ...

ειμαι ο ΑΜΒΡΟΣΙΑΚ!!

Απριλίου 19, 2006 10:42 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

Αχ, εγώ, το κουτούτσικο, πήγα στο πάρτυ και έχασα την τιμωρία! (πήρα δυό φιλιά στα μάγουλα όμως...). Μήπως μπορώ να τιμωρηθώ γιατί έφυγα νωρίς;

Απριλίου 20, 2006 8:20 π.μ.  
Blogger alombar42 said...

Κυρία Ελένη μου, πρέπει να ομολογήσω οτι πολλές φορές μου ήρθε να φιλήσω τον Τσε, τέτοια εκτίμηση του κρύβω!

Βέβαια ο Τσε αποτελούσε πάντα μια έκπληξη - τότε έκρυβε έναν Κάστρο, χθες έκρυβε (τρόπος του λέγειν) δύο κάστρα :)

Απριλίου 20, 2006 9:45 π.μ.  
Blogger spyros said...

Είσαι γλυκύτατη! Για ακόμα μια φορά χάρηκα που σε γνώρισα!

(...έλα να λοίπουν τα σχόλια, οι υπόλοιποι!)

Απριλίου 20, 2006 11:55 π.μ.  
Blogger spyros said...

λει

Απριλίου 20, 2006 11:56 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Θα ακολουθήσει λεπτομερής αναφορά. Απλά να πω ότι ο J95 είναι εντελώς κουτό που δεν ήρθε ενώ ο Crazy Monkey και ο φίλος του ο εξυπνάκιας είναι τα πρώτα τεκνάκια της μπλογκόσφαιρας!!! Αν μπορούσαν να μου αποδείξουν ότι είχαν πάει στρατό θα ζητούσα το τηλέφωνό τους!

JP ο ηρωισμός δεν ήταν η είσοδος στο κόμμα αλλά η έξοδος από το σπίτι την επομένη που ο Μάνος ανακοίνωσε την προσχώρησή του στο ΠΑΣΟΚ

Αχ κύριε vJay μου, δώσατε το ένα παραπανίσιο φιλί που εισπράξατε στην κόρη;

Απριλίου 20, 2006 12:10 μ.μ.  
Blogger spyros said...

hmmm... πειράζει πολύ που το ξέχασακράτησα για πάρτη μου;

:-)

Απριλίου 20, 2006 12:13 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Καλα, θα πρέπει να σας δώσω και άλλο κάποια στιγμή! Να σας πω. Πώς τον έλεγαν τον τυπά που ηταν μαζί με τον Crazy Monkey, τον μουσικό που νόμιζε πως επειδή φόραγα την μπλούζα με τον Τσε ήμουν στις προπέρσινες καταλήψεις των σχολείων; ΛΟΛ

Αυτούς τους ήξερε καλά ο πεθερούλης αλλά μέχρι να ξυπνήσει ο πεθερούλης να μου πει θα μου τους έχει φάει και τους δύο το βατραχοκόριτσο.

Απριλίου 20, 2006 12:15 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Where did you find it? Interesting read prozac nation ricci mpg Online texas holdem site Styrofoam cups cause cancer furniture stores Free exams questions on mcse Valtrex 1 gm tour 18 golf course

Μαρτίου 06, 2007 5:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home