Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Τετάρτη, Μαΐου 03, 2006

Το iPod και το ταμπόν.

Στην μπλογκόσφαιρα έχω συναντήσει πολλά φρούτα εκτός από κομπλεξικά άτομα, παρ'όλα αυτά όμως, προειδοποιώ πως το θέμα μπορεί να ενοχλήσει μερικούς άντρες. Συνεχίζετε με δική σας ευθύνη, λοιπόν.

Η καλύτερή μου φίλη, μας ανακοίνωσε πριν από 20 μέρες ότι είναι έγκυος. Χθες που είχαμε πάει σπίτι της και συζητάγαμε διάφορα, η Αλεξία παρατήρησε ότι ναι μεν η εγκυμοσύνη είναι δύσκολη περίοδος αλλά γλυτώνεις τουλάχιστον, απο ΤΗΝ περίοδο για 9 μήνες. Αμέσως έβαλα τα γέλια γιατί πριν από λίγο καιρό είχα διαβάσει ένα παλαιότερο κείμενο του J95 για το θέμα με τον τίτλο " Ο Σίσυφος και το Ταμπόν" που αποτελεί την πιο σοβαρή αλλά και χιουμοριστική ανάλυση που έχω διαβάσει για το θέμα και βέβαια υπάρχει και το κορυφαίο κείμενο της Κουρούνας.

Πριν προχωρήσετε συνιστώ να διαβάσετε το κείμενο του κυρίου Τζέϋ για να ξέρετε σε τί αναφέρομαι.

Μάλλον θα φταίει το γεγονός ότι από μικρή, γνώρισα κάποιες γυναίκες που είχαν φυλακιστεί σε δύσκολες συνθήκες και το γεγονός ότι συνέχισαν να έχουν περίοδο ενώ ήταν έγκλειστες- φυλακισμένες ήταν τρανή απόδειξη ότι ήταν ακόμη ζωντανές και έτσι, ποτέ δεν παραπονέθηκα για το γεγονός.Έπειτα, από κοριτσάκι ήμουν ιδιαιτέρως παρατηρητικό με την έννοια ότι μου άρεσε να παρατηρώ τη φύση γύρω μου. Ήμουν από τα σπασικλάκια που εκτός από το πιο τακτικό και πιο υπέροχο φυτολόγιο στην τάξη,( σε αυτό το σημείο λυποθυμάει η Κουρούνα) όταν η δασκάλα μας έβαζε να φυτεύουμε φακές κρατούσα ημερολόγιο( θα το θυμάστε όλοι φαντάζομαι) στο οποίο κατέγραφα με θρησκευτική ευλάβεια την ανάπτυξή τους.

Έτσι λοιπόν κατάλαβα σχετικά νωρίς ότι το να είσαι γυναίκα είναι κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον ΚΑΙ από βιολογικής άποψης, μιας και το σώμα μια γυναίκας καμμία μέρα του μήνα δεν είναι ίδιο με την άλλη! Αυτό από μικρή το έβρισκα εξαιρετικό και άλλη μια αφορμή για δήθεν επιστημονικές παρατηρήσεις, πειράματα και καταγραφές...( αυξομειώσεις βάρους μέσα σ'ενα μήνα, αλλαγές στο δέρμα, στα μαλλιά κλπ- μετά κάπου διάβασα για τη μέτρηση της θερμοκρασίας ως παράμετρο προσδιορισμού των γόνιμων ημερών αλλά μου την έδινε να είμαι με το θερμόμετρο στο χέρι άσε που για να το επιβεβαιώσεις έπρεπε να μείνεις έγκυος και έτσι το πείραμα αυτό έμεινε ημιτελές)

Έτσι, η περίοδος δεν με ενοχλεί καθόλου. Θα λεγα μάλιστα πως θα μελαγχολήσω χοντρά όταν θα σταματήσει λόγω ηλικίας. Οι ρυτίδες και η φθορά του σώματος με αφήνουν αδιάφορη όμως το τέλος της αναπαραγωγικής περιόδου δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι...ΑΥΤΟ θα σημάνει την αληθινή έλευση του γήρατος, όχι δυο ρυτίδες και τα γηρατειά είναι το αληθινό άσχημο παιχνίδι της Φύσης κύριε Τζέυ μου, όχι η περίοδος. Άσε που χωρίς αυτό "το ντους των ορμονών" ( κάποιος γιατρός το έχει περιγράψει έτσι αλλά τώρα δεν θυμάμαι ποιος) θα πέσουν σίγουρα και οι επιδόσεις στο κρεβάτι και αυτό είναι άλλο ένα δράμα. Γιατί στη Φύση μας είναι να κάνουμε συνεχώς έρωτα και να αναπαραγόμαστε ( Ορλαντάκι) , όχι να ηδονιζόμαστε με τα πειράματα στο CERN και τη Δίκη για το Intelligent Design. Ναι βρε κύριε Τζεύ μου και με αυτά ηδονιζόμαστε και πολύ μάλιστα, αλλά νταξει, υπάρχει μια διαφορά όπως και να το κάνεις.

Βέβαια, όσον αφορά στο πόσο ενοχλητική είναι η περίοδος, ισχύει η περιγραφή της Μ13 στα σχόλια του ποστ που έκανα λίνκ. Είναι όντως σαν να έχεις επί τρεις μέρες ένα κωλόχερο σφηνωμένο...

Όμως αυτό περνάει...Ναι περνάει αλλά πού να το ξέρει ο κύριος Τζέυ που προφανώς και πολύ σωστά κάνει παρέα με κορίτσια της ηλικίας του.

Γύρω στα 30, φαίνεται πως τα κωλόχερα αρχίζουν επιτέλους ν' ασχολούνται με νεαρότερα κωλαράκια ( της Μ13 και των φιλενάδων της για παράδειγμα.. Μπουχαχα) και οι ορμόνες δείχνουν ότι συμμαχούν μαζί σου!!! Ξυπνάς και είσαι ετών 30 και νιώθεις πως ως δια μαγείας όλα αυτά τα άχαρα κρεβάτια που έκανες την προηγούμενη 10ετία επιτέλους αποδίδουν λες και δεν ήταν τίποτε παραπάνω από ένα είδος τάματος στην ωρίμανση, ίσως και προπόνηση για την επόμενη σεξ-Ο-λυμπιάδα στην οποία δεν είχες ποτέ σου σκοπό να πάρει μέρος αλλά τώρα έχεις αρχίσει να το σκέφτεσαι σοβαρά!

Αρχίζεις να λαμβάνεις το πρώτο εγκωμιαστικό feedback, οι άντρες σταματούν να θαυμάζουν μόνο το χιούμορ σου ( λες και το έπιαναν αλλά ως γνωστόν οι άντρες κάνουν τα πάντα για να γαμήσουν...) και σε ρωτάνε ανυπόμονα ποτε θα σε ξαναδούν ( ανάσκελα, εννοείται) και εκεί που την προηγούμενη δεκαετία σου έλεγαν " Μωρό μου δεν μπορώ να μείνω το βράδυ μαζί σου γιατί έχω αύριο πρωί-πρωί εργαστήριο στο Πολυτεχνείο, μελετώ εντατικά τη Foltran 5" και εσύ κάνεις το μαλάκα και δεν του λες ότι μπορεί να είσαι των ανθρωπιστικών επιστημών αλλά ξέρεις ότι με Foltran ( την 5 ντε!) επικοινωνούσαν οι Νεάτερνταλ, το ίδιο άτομο που πλέον είναι μεγαλοστέλεχος της Panafon, της Cosmote του "Πεκίνο 2008" , σε παρακαλάει στην κυριολεξία γονυπετής να περάσει το σαββατοκύριακο στο σπίτι σου. Έχει ο καιρός γυρίσματα...ας είναι καλά το γυναικείο ορμονικό σύστημα!

Είμαστε λοιπόν στη φάση του " ετών 30" που έχεις αρχίσει και το ξεφτυλίζεις το άθλημα στην κυριολεξία κ όχι τίποτε άλλο, αντί να το βαριέσαι σου αρέσει πιο πολύ.-- κ και βέβαια αισθάνεσαι στην κυριολεξία και είσαι " Γαμάω και δέρνω". Τότε λοιπόν αρχίζεις και τα αστεία σε βάρος των μεγαλύτερων γυναικών για την εμμηνόπαυση γιατί είσαι και κωλόπαιδο και νομίζεις πως εσύ θα την γλυτώσεις αν και μάλλον το κάνεις γιατί τρέμεις την ώρα και τη στιγμή που η Φύση θα σου στείλει το ακόλουθο ε-μέηλ εν έδει απολυτηρίου:

" Αγαπητή Ελένη.

Ευχαριστούμε αλλά δεν θα σας χρειαστούμε άλλο ως Γυναίκα.Έχουμε διαθέσιμες νεότερες ωοθήκες και εσείς πρέπει να περάσετε από τη διαδικασία της απόσυρσης. Μπορείτε, ελεύθερα πλέον να τη βρίσκετε με τα πειράματα του CERN, να το ρίξετε στο shopping και το botox ή κ στη θρησκεία αν γουστάρετε και να γίνετε σκύλα και ανταγωνιστική με τις νεότερες γυναίκες. Με αγάπη. Η μαμά φύση".


Βέβαια, όταν στα 30 άρχισα τα αστειάκια για την εμμηνόπαυση νόμιζα πως είχα υπογράψει συνθήκη ειρήνης με τις ορμόνες, όχι μια απλή εκεχειρία και ότι μέχρι την εμμηνόπαυση θα χαιρόμουν την τύχη του να έχω γεννηθεί γυναίκα. Δεν είχα ιδέα ότι το κωλόχερο των 20 θα γινόταν ο λάκκος με τα κωλοδάχτυλα στα 35 ( tribute στη M13 αυτό γιατί όπως ξέρετε εγώ δε βρίζω...) . Και αναφέρομαι στο τέρας που λεγεται Προ-εμμηνορυσιακό σύνδρομο.

Κανείς άντρας δεν μπορεί να καταλάβει τί εστί προεμμηνοριακό σύνδρομο ( στο εξής PMS). Ή μάλλον μπορεί να το καταλάβει, μόνον ως collateral damage. Να, ρωτήστε και το γραφίστα που συνεργάζεται μαζί μας ( με διαβάζει ο Crazy Monkey?). Προχθές σηκώθηκαν από τα γραφεία τους δύο μαινάδες ( αχ κύριε Τζέυ μου, γιατί δεν γράψατε στο δικό σας ποστ για το φαινομενο του "συγχρονισμού" του κύκλου γυναικών που ζουν μαζί, λόγω εισπνοής των φερορμονών; Βαριέμαι τώρα να το γράφω αυτό) η μία κλαίγοντας και η άλλη αφρίζοντας και πετώντας του αντικείμενα στο κεφάλι (μαντέψτε ποια ήταν αυτή...) επειδή δήθεν μας καθυστέρησε μια δουλειά μισή μέρα και αυτό σήμαινε πως συνομωτούσε με την εταιρεία του Χ εναντίον μας...ΣΙΓΟΥΡΑ συνομωτουσε για να χάσουμε τη δουλειά!!! Δεν υπήρχε ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΕΠ'ΑΥΤΟΥ ( Φαινόμενο που στη βιβλιογραφία θα το βρείτε ως irrational thinking σε σχέση με το PMS).

Και καλά, τους άντρες του περιβάλλοντός μου, έχω βρει το θάρρος και τους έχω ενημερώσει--κάτι που συνιστώ σε όλες να το κάνουν--δεν είναι πια ΤΟΣΟ μαλάκες,καταλαβαίνουν και δείχνουν κατανόηση, άσε που μπορούν να βοηθήσουν κιόλας. Αφού πλέον δεν κρατάω ημερολόγιο. Τηλεφωνώ στον Κώστα:

-" Κώστα, επειδή την τελευταία φορά ξέχασα ( πάλι) να το σημειώσω, μήπως θυμάσαι πότε είχα περίοδο τελευταία φορά;"
-" Άσταδιάλα μωρή ηλίθια, πριν από 10 μέρες ήταν, σε πέντε μέρες ΤΗΝ ΚΑΝΩ αρχίζει το PMS σου, δεν ξανασηκώνω τηλέφωνο, προτιμώ να πάω εθελοντής στο Ιράκ!!"

What friends are for? Βέβαια ο Κώστας ήταν διπλανός μου στο σχολείο και τόσα χρόνια τα έχει δει όλα και τα έχει ακούσει όλα από μένα, πάντως girls σε αυτό το θέμα, τους έχω όλους τους γκόμενους στρωμένους: Αυτοί κρατάνε το ημερολόγιο του κύκλου και εγώ τα κουτάκια με τα προφυλακτικά, γιατί οι άντρες είναι ζώα σε αυτό το θέμα και κάνουν οποιοδήποτε καραγκιοζιλίκι για να μην το φορέσουν και ας λέει ο Ορλάντο ότι κόβουμε τις φλέβες μας για το σπέρμα τους, κάπου θα τα 'πινε το μεσημέρι πριν να γράψει το ποστ...

Όμως το κοριτσάκι που κατέγραφε την ανάπτυξη της καλλιέργειας της φακής, δε γινόταν να αφήσει το ζήτημα έτσι, να μείνει στο έλεος των ορμονών... Άρχισα να ψάχνω. Googlisa ad nauseam , έβρισκα τα γνωστά, μαύρη άγνοια, σκοτάδι και έρεβος για το φαινόμενο.

Αλλά μεταξύ άλλων ανακάλυψα και ένα γιατρό στην Αυστραλία που ασχολείται με το θέμα αλλά τη γνωριμία μαζί του την αφήνω για άλλο ποστ αλλά μαζί και κάτι που είναι πραγματικά σοκαριστικό.

9 στις 10 έρευνες για το PMS καταρρέουν γιατί οι γυναίκες τις εγκαταλείπουν στη μέση φοβούμενες ότι θα χαρακτηριστικούν τρελλές!!

Βρε κορίτσια, βρε κουτά, στο παρελθόν, κάποιοι επιστήμονες ( άντρες ως επι το πλείστον, γιαυτό τώρα μας κουνιούνται) έφτασαν στο σημείο να κάνουν στους εαυτούς τους ενέσεις για να δοκιμάσουν εμβόλια και εμείς οι ωραίες, που είμαστε σε θέση by default να τους στείλουμε εθελοντές στο Ιράκ αρνούμαστε να συμπληρώσουμε ένα γαμημένο ερωτηματολογιο για να βοηθήσουμε στην κατανόηση του ζητήματος;

Μα ν' αναφωνήσω έλεος τώρα ή να μην το αναφωνήσω; Στο επόμενο ποστ θα διηγηθώ, πώς παρακαλούσα γονυπετής τον Καθ.κ .Κρεατσά να συστήσει ομάδα στην Ελλάδα για τη μελέτη του φαινομένου, θέτοντας τον εαυτό μου πρώτο στη λίστα με τα πειραματόζωα και το πείραμα αναβλήθηκε για τους γνωστούς λόγους. Έλεος!

Όπως είπε ο κύριος Τζέυ, είναι Σισύφειος αγώνας το να προσπαθείς να αρνηθείς τη Φύση σου. Τη Φύση την ερευνάς, την παρατηρείς, τη μαθαίνεις για να συνάψεις τη συμφερότερη για σένα και τις ανάγκες σου συμφωνία μαζι της.

Το θέμα αυτό τό έχω λύσει :για μένα, το πιο αγαπημένο μου γκάτζετ, ακόμη και από αυτό το iPod είναι το ταμπόν. Θα στεναχωρηθώ όταν θα σταματήσω να το χρειάζομαι αλλά όταν έρθει αυτή η ώρα κάπως θα βρω να διαπραγματευτώ καλύτερα με τη μαμά Φύση τη νέα θέση μου στο βασίλειό της...εξάλλου όπου σταματάει η επιστημονική γνώση, αναλαμβάνει η Φιλοσοφία.

Αν δεν το λύσω, θα το φιλοσοφήσω!

Στο μεταξύ, προσπαθώ να βρω μια ομάδα γυναικών εθελοντριών για τη μελέτη του PMS. Σκεφτείτε το αλλά όχι πολύ ( ειδικά αν είστε σε φάση PMS :-) ) και γράψτε μου!

Υ.Γ. Ορλαντάκι. Κράτα μου, βρε φίλε, ένα μπουκαλάκι από το σπέρμα σου για το οποίο ερίζουν 10 σόγια, 2 ήπειροι και 5 Διεθνείς Οργανισμοί. Όχι, δεν το θέλω με την κλασσική μέθοδο, το μπουκαλάκι είναι μια χαρά. Και μιας και μιλάμε για το δικό σου, το περιζήτητο σπέρμα, μην το βάλεις το μπουκαλάκι σε καμία σακκούλα, θα σου στείλω το PhD μου να το τυλίξεις... γιατί το πήρα άλλωστε; Για κάτι περιζήτητους όρχεις σαν τους δικούς σου!



52 Comments:

Blogger Οιδίπα said...

Ελένη, Ελένη, δεν υπάρχουν λόγια ..
Σηκώνομαι από την υπόκλιση και βάζω μπουλετίνια:
1. Είναι τυχαίο, Ελένη μας, που ο Τομ Ρόμπινς ασχολήθηκε με την γυναικεία περίοδο πρώτος στη Βιβλιογραφία? (αν δεν τσιτάρουμε κι Ελένη θα πέσει η Ταβέρνα να μας πλακώσει). Και απαντώ, φυσικά και δεν είναι.
2. Είμαι γυναίκα, αλλά είμαι και Ηλ. Mηχ, όπως ίσως εχω αναφέρει, άσε τον Κώστα και εγκατάστησε το femta-και παίρνε τον Κώστα να το ενημερώνει.
3. Φυσικά πρόκειται για μεγαλειώδες κείμενο, να το στείλουμε στον Χερ Γκρας, να σέσω τον Μπουτ μέσα!

Μαΐου 03, 2006 10:52 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Ε μα βρε Οιδίπα!!

Οιδίπα, άντε αγκάλιασε τα παιδάκια σου for me που σε όταν ρωτάνε το πρωί τη γιαγιά " Πού είναι μαμά;" εκείνη δεν τους λέει Φτιάχνει τη high tech Τεχνολογία της χώρας, παιδάκι μου".

Κάτσε τώρα γιατί έχω στηθεί στη πόρτα μπας κ έρθει το κουρριερ με το πολυζήτητο σπέρμα!!!

Μαΐου 03, 2006 10:57 μ.μ.  
Blogger Οιδίπα said...

Τα παιδάκια (απαραιτήτως) με κοντά παντελονάκια, γδαρμένα γόνατα, μαλλί λαδωμένο-αλά Βασιλάκης Καϊλας. Η γιαγιά με τσεμπέρι, σκαμμένο πρόσωπο, ασκητική μορφή. Τα παιδάκια ρωτάνε όλο λαχτάρα, η γιαγιά σερβίρει καρτερικά την ατάκα σου περί τεχνολογίας, όλοι μαζί στηλώνουν το βλέμμα προς το Μαρούσι (προς τα ΄κει ρίχνουμε συντονισμένα μια μούτζα).
Πάει, έχω μπει σε PMS mode, δεν εξηγείται αλλιώς.

Μαΐου 03, 2006 11:13 μ.μ.  
Blogger Λύσιππος said...

Κι αν δεν έχεις κάνει έρωτα με περίοδο, δεν ξέρεις τι χάνεις.

Αυτά, πολύ απλά και ακομπλεξάριστα.

Μαΐου 03, 2006 11:18 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Σκέψου βρε Οιδίπα. Αύριο τα παιδάκια θα κρατούν στο χέρι την...τεχνολογία και θα λένε " Η μαμά μου το έφτιαξε, δε πα να χε και PMS και να είχε φαντασιώσεις ότι δολοφονούσε τον προιστάμενο τον γραβατωμένο -και ίσως τον σύζυγο και τα παιδάκια μαζί- ήταν επί των επάλξεων!!

Λύσιππε, αν είστε στην κατηγορία των ακομπλεξάριστων που το κάνουν το ψυχικό όταν η τεστοστερόνη έχει χτυπήσει κόκκινο, υποκλίνομαι!

Μαΐου 03, 2006 11:22 μ.μ.  
Blogger Πάνος said...

Από τα καλύτερα ποστ που έχω διαβάσει σήμερα (δε διάβασα και πολλά, συνεδρίαζε η Επιτροπή Υποδοχής των Αθηναίων - δες στα "μτΚ"), αλλά παντελώς εκτός πραγματικότητας.

Άλλες γυναίκες γερνούν στα 25, άλλες στα 50, άλλες ΠΟΤΕ.

Όποιος ανακατεύει τις ορμόνες, κορίτσια, σας κοροϊδεύει

(ή δεν ξέρει τι του γίνεται!)

Μαΐου 03, 2006 11:22 μ.μ.  
Blogger Λύσιππος said...

Μα γιατί συγχέετε το PMS με τη βία, δεν το καταλαβαίνω.

Μαΐου 03, 2006 11:38 μ.μ.  
Blogger Οιδίπα said...

Μη λέτε τέτοιες κουβέντες Πάνο, "εκτός πραγματικότητας", διότι Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι αμελητέο για δυο PMS γυναίκαι λάικ ας. Επιπλέον να σάς προειδοποιήσω για τα φονικά που ανέφερε η Ελένη ότι είναι κρίμα να πάει κανείς σαν το σκυλί στ' αμπέλι: διάβαζα παλιά στο crimelibrary (πολύ αρρωστημένο σάιτ) ότι η επιλόχεια κατάθλιψη πχ. θεωρείται ψυχική ασθένεια και ως ασθενής αντιμετωπίζεται η δράστις, κοντός ψαλμός αλληλούια και για το PMS.

Μαΐου 03, 2006 11:40 μ.μ.  
Blogger The iblog team said...

Τέτοια ωδή στην περίοδο, πρώτη φορά διαβάζω!

Μαΐου 03, 2006 11:47 μ.μ.  
Anonymous Mourning Blade said...

μπαίνω σήμερα στο εργαστήριο και τους λέω "μη μου τα πρήξετε με τον simulator σήμερα, σας εκλιπαρώ" και οι παλιάνθρωποι μου απαντούν "αυτό δεν είναι δικαιολογία"... και όχι ευχαριστώ, αν δεν έχεις κάνει έρωτα με περίοδο, δεν ξέρεις τι χάνεις, ας με πείτε χαμένη! έχω τα νεύρα μου, τους πόνους στην μέση, τον πονοκέφαλο, την κακή διάθεση και την ναυτία, να έχω και το ζωντανό να αγχομαχάει και να πρέπει να ακολουθώ στο πανηγύρι των οργασμών.... ε, όχι! θα πάρω το ταμπόν μου και θα πάω διακοπές μερσί!

Μαΐου 04, 2006 12:06 π.μ.  
Blogger Marilina said...

η πε΄ριοδος είναι στ αλήθεια κάτι μαγικό....

μια μικρή αιμοκάθαρση, κάτι τρελό που σε κάνει να τρως πίκλες με μερέντα (ναι ναι, εγώ!!), που σου φέρνει σεξουαλική όρεξη και σε κάνει ελκυστική. πα΄ρολαυτα βέβαια σ επρήζει και σ επονάει, αλλά τεσπα..

Μαΐου 04, 2006 12:25 π.μ.  
Blogger Xilaren said...

Κυρία Ελένη μου,

τα γράφετε πολύ ωραία!

Προσφέρω την PMS εμπειρία μου στα χέρια της επιστήμης όποτε θέτε

Μαΐου 04, 2006 1:32 π.μ.  
Blogger l'esprit de l'escalier said...

Μετά απ' όλα αυτά, λέω να μείνω έγκυος. Παρακαλώ δε τον J95 να λάβει γνώση της αγγελίας που έβαλα στο μπλογκ μου.

Μαΐου 04, 2006 3:13 π.μ.  
Blogger Rodia said...

Πάει, το πήρα απόφαση: Ανοίγω φροντιστήριο!

:-)

Μαΐου 04, 2006 3:36 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

α) Παραπομπες αλλου κανουν οι μελετες του ΟΗΕ, η Μεσαιωνικοι σχολαστικοι... οχι ο Πλατων. Ελενη ΣΥΝΕΛΘΕ!

β) Οταν η Τυραννοσαυρινα λεει

"-- Δεν μπορω αγαπη μου, εχω τον Αιωνα μου"

ο Τυραννοσαυρος Ρεξ απαντα

"-- Και λοιπον?"


Κι αν σας ερχονται στο μυαλο 2-3 εξηγησεις, η μια πιο επιφοβη απο την αλλη... ειρηνεψτε.



Ισχυουν ΟΛΕΣ :)

Μαΐου 04, 2006 4:28 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Το λεει η υπεροχα αθυροστομη Ελενη, το επιβεβαιωνει και ο Τερματικα Εγκυρος αμβροσιακ. Στην πορεια, 20...30...40.., η γυναικα που ζει τον ερωτα ολο και ξεδιπλωνει φτερουγες και γινεται λαμπροτερη. Αλλοιμονο στις εποχες που δεναν τα κοριτσια τους και η πορεια ηταν καθοδος και μαρασμος.


Αδικα δε με παρεξηγουν -- τις γυναικες τις λεω "κοριτσια", ναι... και δεν ενδιαφερθηκα ποτε να μαθω ηλικια τους.

Μαΐου 04, 2006 4:47 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Γυναικες ερωτικες πριν την εμμηνοπαυση ειναι και ερωτικες μετα.
Ισως και με περισσοτερη ορμη και καυλα.

Ουτε και παιζει πια χαζο ζελατινακι...

ασε που δε βρισκεις παντα για Ελληνικες Προδιαγραφες :) :)




[...αν, βεβαια, χρειαζονταν κατ αρχην :-Ρ :-Ρ ]

Μαΐου 04, 2006 4:56 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Ελενιτσα μου...

εγω που σ' αγαπαω???


(αχ διδου μοι να μην υποστω ποτε
την Δικαιη οργη Σου :-@@ )

Μαΐου 04, 2006 5:03 π.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Εντάξει, τό λέει και το γνωστό ανέκδοτο εξάλλου ("τί είναι εκείνο που ματώνει, ματώνει και δεν λέει να πεθάνει"). :->

Πάει, έγινε "Κοσμοπόλιταν" το μπλογκ. Το μόνο που μένει είναι η προβολή και υποχρεωτική παρακολούθηση ταινιών της Κατρίν Μπρεγιά (εν είδει εκπαιδευτικής τηλεοράσεως).

Μαΐου 04, 2006 10:07 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

...η της Κλωντιν Μπεκκαρι, αυτην απαγορευοταν να δουν τα παιδικα ματια μου :)

Μαΐου 04, 2006 10:15 π.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Να ρωτήσω και κάτι άλλο, Ελένη, αν επιτρέπεται. (Έχω απορίες, τί να κάνω.)

Από όλες τις δημοσιεύσεις σας σε αυτό το μπλογκ, πόσες έχουν γραφτεί υπό την επίδρασιν PMS; 50%; 60%; 90%;

Μαΐου 04, 2006 11:57 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κυρία Λεσπριτία μου! Ο κύριος Τζέϋ που έχει εξακριβωμένη ευφυία δεν μας διαφημίζει το σπέρμα του, ούτε ισχυρίζεται ότι συνομωτεί το σύμπαν να του το υφαρπάξει όπως κάνουν κάποιοι άλλοι...

Νόμιζα πως ο κύριος Τζέϋ δεν ήταν διαθέσιμος, γιαυτό καθόμουν ήσυχη.Θα μαλλιοτραβηχτούμε.

Iblog μου δεν είναι " ωδή στην περίοδο" το ποστ, είναι " ωδή στη Φύση".

Mourning Blade, για να πω και κάτι σοβαρό επειδή έχω ασχοληθεί πολύ με το θέμα. Δύο είναι τα ζητούμενα στη φάση αυτή. Πρώτον να ξεχωρίζεις ποιες αντιδράσεις σου είναι υπο το κράτος των ορμονών και δεύτερον να βρεις τη βαλδίδα που σε δεδομένη στιγμή, εκεί που βγάζεις αφρούς, μπορεί να σε αποφορτίσει. Για μένα είναι το χιούμορ πάντως, το έχω βρει.

Για να βγάλεις συμπεράσματα, πρέπει να αφιερώσεις κάποιο χρόνο( λίγο) για να παρατηρήσεις το φαινόμενο συστηματικά.

Η λειτουργία του εγκεφάλου, απ'όσο γνωρίζουμε οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις ορμόνες. Το να πιστεύει κάποια πως θα απαλλαγεί από αυτές είναι σαν να ζητάει από τον εγκεφαλός της να λειτουργεί...σταματημένος. Δεν γίνεται. Οι ορμόνες είναι άγρια σκυλιά και χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις, το γλύφεις, μαθαίνεις να ζεις με αυτό. :-)

Μαριλίνα, εγώ έχω φάει σαρδέλλες με σοκολατάκια και το έγκλημα δεν ήταν στιγμιαίο!!!! Χεχε.

Xilaren, τί μου θύμισες! Την αρχή της περιπέτειας όταν προσπαθούσα να πείσω τον Αυστραλό να με βάλει στην ομάδα παρακολούθησης!!! Πρέπει να γράψω και κάτι για αυτό, παραπέμποντας στη σχετική βιβλιογραφία.

Ροδιά πρέπει να γράψεις κάτι για το θέμα. Οπωσδήποτε!!!

Αχ κύριε Αμπρόζιακ, σας έχω συγχωρέσει που είστε θαυμαστής του Προυστ και σας έχω κατατάξει στους συμμάχους του φύλου. :-)

Αχ κύριε Σκιά μου. Ξέρετε και το Cosmopolitan? I am shocked. Δεν κάνω στατιστικές αλλά σίγουρα ένα ποστ το έχω γράψει υπο την επήρρεια του συνδρόμου, δυστυχώς. Επειδή είμαι γραφιάς, δεν εκτονώνομαι στο γράψιμο, συνήθως την πληρώνουν οι γραφίστες. :-)))

Εσείς, πόσα ποστ έχετε γράψει για τα οποία θα θέλατε να ισχυριστείτε ότι έχουν γραφεί υπο το κράτος του PMS?

Μαΐου 04, 2006 2:03 μ.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Με αναπαυετε, αγαπητη Ελενη.

(Ελπιζω εν καιρω να με κουρασετε κιολας :-P )


Πως να μην τον θαυμαζω τον Προυστ? Ευκολο ειναι να γραψει κανεις "υπο αντιστροφη φυλου", οι Αλμπερ να γινονται Αλμπερτιν? Εννεα ολοκληρους τομους?? Πολυ λιγα τετοια πετυχημενα παραδειγματα ξερω!

Μαΐου 04, 2006 2:36 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Ναι και εγώ πιστεύω πως δεν είναι εύκολο να γράψεις με αντιστροφή φύλου. Το έχω προσπαθήσει αλλά έχω αποτύχει παταγωδώς...

Μαΐου 04, 2006 2:38 μ.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Αμ εγω?... ολη μου τη ζωη με θελγουν υπεροχες μουσιτσες... αλλα η σκληρη ανδρικη αληθεια ειναι, λιαν σκληρη φυσικα, οτι τις απολαμβανω απεξω, απο μεσα δε στο μετρο που τολμουν (και δεν πολυσειονται :-O ), και με πλαγιοκολπα κατα τα αλλα :(

Μαΐου 04, 2006 3:03 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Που γραφόμαστε για εθελόντριες της έρευνας του ΠΜΣ? Και να μην ισχυριστεί κανένα αγοράκι ότι πρόκειται για αστικό μύθο???? Έτσι?????? (Είμαι Αρβανίτισσα εγώ! και δέρνω!)

Μαΐου 04, 2006 3:10 μ.μ.  
Blogger Χαρτοπόντικας said...

Πω πω βες Ελένη, τι πειστικότητα είναι αυτή! Θέλω να μπω κι εγώ στην ομάδα των εθελοντριών για το PMS. Υπάρχει βέβαια ένα προβληματάκι, δεν είχα ποτέ περίοδο αλλά κάπως θα μπορώ να βοηθήσω. Ας το δούμε αλλιώς: οι άντρες ζουν μια διαρκή εμμηνόπαυση

Μαΐου 04, 2006 9:58 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Το να πιστεύει κάποια πως θα απαλλαγεί από αυτές είναι σαν να ζητάει από τον εγκεφαλός της να λειτουργεί...σταματημένος. Δεν γίνεται.

Ποτέ μη λες ποτέ - για τις ορμόνες εννοώ.
Στο αλτσχάιμερ ξεχνάς ακόμα και να αναπνεύσεις. Αυτό όμως διαβασμένο ανάποδα, σημαίνει οτι οποιαδήποτε λειτουργία του σώματος ελέγχεται από τον εγκέφαλο. Μαζί και η έκκριση ορμονών.
Δεν είμαι γιατρός, αλλά βάζω άνετα στοίχημα οτι υπάρχει ήδη τρόπος ελέγχου. Ισως όχι τέλειος ακόμα, αλλά υπάρχει.
Τι λένε άραγε οι πρωταθλήτριες (πραγματικές αθλήτριες εννοώ) επ' αυτού;

Μαΐου 04, 2006 10:36 μ.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Και καλά, αλλά αυτό το PMS υπήρχε και πριν δέκα χρόνια; Ή είναι καινούργιο φρούτο, όπως οι απαγωγές από εξωγήινους (μάλλον όχι, αυτές είναι παλαιότερες) και οι καρκίνοι από το κοκορέτσι και τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας;

Εν πάσηι περιπτώσει. Συνοψίζουμε: Οι γυναίκες, κατά την περίοδο της περιόδου έχουν τα νεύρα τους, επειδή έχουν περίοδο. Κατά την περίοδο εκτός περιόδου, έχουν πάλι τα νεύρα τους, επειδή θά έχουν περίοδο προσεχώς.

Μαΐου 04, 2006 11:10 μ.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Σκιας οναρ, το συνοψισες ωραια ωραια!

Αλομπαρ, συμφωνει με σενα και ο Νορμαν Μεηλερ -- λεει οτι οι γυναικες ειναι σε θεση να ΜΗ συλλαμβανουν με τη δυναμη της θελησεως τους και μονο. {Τα ζελατινακια δηλαδη... ειναι για να μας βασανιζουν :( )

Αυτα, οταν δεν ονειρευεται -- An American Dream! -- το φερμποτεν της Ρουτα.

:-P

Μαΐου 05, 2006 2:05 π.μ.  
Blogger alombar42 said...

Αμβρόσιε, ο Κακλαμανάκης κατεβάζει τους παλμούς του στους 40 πριν ξεκινήσει έναν αγώνα και κατά τη διάρκειά του περνάει -ελεγχόμενα- ακόμα και το ανώτατο (κατά τη δυτική ιατρική) όριο.
Δεν φαντάζομαι πού θα έφτανε ένας μοναχός Σαολίν ή ο Δαλάι Λάμα...

Θαυματοποιός ο Νίκος; Μάλλον είναι θέμα εκπαίδευσης.

Μαΐου 05, 2006 9:52 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Αλομπαρ, το πιστευω αυτο που λες. Και ο Borg , κορυφαιος καποτε του τεννις, ειχε παρομοια ικανοτητα.

Με ρεγουλο παντως τα σαμανικα... αναλογα με το αθλημα, αιωρησεις, δερβισηδες-σβουρες και τετοια μπορει να μην αποδωσουν... η να φαν και κανα πεναλτυ :)

Μαΐου 05, 2006 11:18 π.μ.  
Blogger vatraxokoritso said...

Αχ Ελένη..
Αχ Ελένη..
Τι άλλο να πω?
Μόνο ένα..
Υπάρχει τρόπος να έχουμε περίοδο μέχρι τα 70..
Μήπως ενδιαφέρεσαι?

(Σούπερ κείμενο)

Μαΐου 05, 2006 11:27 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

...και χωρις σεξ, χωρις αλκοολ η κακες ουσιες αλλα με διαιτα ζουμε και μεχρι τα 100...

-- η τουλαχιστον ετσι θα μας φανει :)

Μαΐου 05, 2006 12:36 μ.μ.  
Blogger orlando said...

Ελενίτσα μου
Λυπάμαι αλλά είμαι στείρος απο μαγουλάδες πούπαθα στα 20 μου χρόνια... Συγχώρα με που δεν θα γεννήσεις το παιδί μου αλλά αν περιμένεις καμιά εικοσαριά χρόνια θα κάνουμε έναν κλώνο bre τον Ορλάνδο τον Β μη και χαθεί το καλούπι!
Το ποστ ήτο μια πιστή μεταφορά της αντρικής σύγχισης σε σχέση με την αγιότητα της μήτρας σας και την περιφρόνηση των όρχεων μας.
Επίσης ήτο μία προσωπική κραυγή αγωνίας για τις γυναίκες του σογιού μου!

Μαΐου 05, 2006 7:27 μ.μ.  
Blogger orlando said...

Y.Γ
Οταν με ξεχέζεις ασυστόλως, έχεις το προεμμηνοτάδε σου;

Μαΐου 05, 2006 8:10 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Όχι αγάπη μου, όταν τρως το χεσιματάκι σου το έχεις ΕΣΥ το προεμμηνορυσιακό και προσπαθώ να σε συνεφέρω.

Μαΐου 05, 2006 8:13 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Και εγώ μόλις γύρισα από το κωμμωτήριο, όπου έκανα γενικό ρεκτιφιέ και ήμουν έτοιμη να σου στείλω το μήνυμα : " Ορλάντο, έρχομαι να με γονιμοποιήσεις..." :-((

Μαΐου 05, 2006 8:14 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

"Η Ελενίτσα ασχολείται με το σπέρμα μου και το προεμμηνοτάδε σύνδρομο αυτή την ώρα..."

έφα ο ιδιοκτήτης του Νίτσε...

Κατόπιν τούτου σας εύχομαι καλό σαββατοκύριακό. Άντε στα χωριουδάκια σας για να ξαλεγράρετε ορισμένοι και τα λέμε ξανά από Δευτέρα.

Μαΐου 05, 2006 8:22 μ.μ.  
Blogger orlando said...

Μπούκλες ή ίσια;

Μαΐου 05, 2006 8:26 μ.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Σ' ενα παρτυ του Ρ. ο Μ. προσπαθουσε να τον πεισει να βελτιωσει τα στερεοφωνικα του [δωστου και ενυδρεια, να σπασουμε ηλεκτρικα ρεκορ]

"-- The good", ειπα εμβριθως, "is the enemy of the better"

Ο Μ. επικροτησε... ο επιστηθιος Ρ. μου ειπε, εσενα ποιος σε φωναξε? τραβα μεσα, εχει κατι γκομενες να σαλιαρισεις

Μαΐου 06, 2006 2:51 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Διορθωσα το λινκ για το ποστ του Τζέυ για να το διαβάσετε.

Μαΐου 06, 2006 2:33 μ.μ.  
Blogger Composition Doll said...

Δηλώνω εθελόντρια!

Please feel free to contact me!

Μαΐου 08, 2006 4:53 π.μ.  
Anonymous NiO said...

Διαβάζω το postaki 3:30 και διαπιστώνω ότι θέλω sex με pregnant mamma ?

Μαΐου 09, 2006 3:26 π.μ.  
Blogger ηω-λιθικός said...

Καλημέρα...
Πρώτη μου επίσκεψη...
Μου άρεσε πολύ ...Θα ξανάρθω...

Μαΐου 09, 2006 4:18 π.μ.  
Blogger Βασιλική said...

ελενη;...
αφωνη...
:)

Μαΐου 09, 2006 6:47 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Βασιλικούλα μου σου άρεσε επειδή είσαι των Επιστημών, εσύ.

Βρε τον κ. Νίο. Μωρό, τελικά λέω να το μάθω το βιολοντσέλο και τη βιόλα ντ'αμόρε και όλα τα έγχορδα, μονο που εσύ ξυπνάς όταν εγώ πάω για ύπνο. Κάπως θα το λύσουμε και αυτό...

Μαΐου 09, 2006 7:35 π.μ.  
Blogger ambrosiac said...

Δεεεν ξερω...

Μια φιλη μου Ιταλιανα που πυρωνουν ομορφα τα μαγουλακια της, και μου εξηγησε τη διαφορα αναμεσα σε "ντρεπομαι που κανω κατι" και "δεν κανω κατι", μου εξηγησε επισης τι σημαινει fare la viola.



"Poesia, poesia...
dai, proteggimi ovunque io sia
poesia, poesia"



Ποιηση. Ω, ναι.

Μαΐου 09, 2006 8:45 π.μ.  
Blogger J95 said...

Έτσι λοιπόν κατάλαβα σχετικά νωρίς ότι το να είσαι γυναίκα είναι κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον ΚΑΙ από βιολογικής άποψης, μιας και το σώμα μια γυναίκας καμμία μέρα του μήνα δεν είναι ίδιο με την άλλη!

Συνειδητοποίησα πως ξέρω τι εννοείς. Εμείς το παθαίνουμε κάθε δευτερόλεπτο.

(hint: η έκφραση "τα αρχίδια μας κουνιούνται" έχει επιστημονικότατη βάση)

Ιουνίου 23, 2006 7:48 μ.μ.  
Blogger 0 Comments said...

σεντονού σε βρίσκω Ελένη μου!

btw άμα κάνω κόρη κάποτε θα τη βαφτίσω Ελένη.

Ιουνίου 25, 2006 3:49 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Best regards from NY! 100 topamax 50mg New abbott search engine optimization order adipex p online 1998 ford expedition xlt

Μαρτίου 02, 2007 4:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

Μαρτίου 18, 2007 2:41 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home