Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Κυριακή, Ιουνίου 11, 2006

Blitzkrieg

Επήρα αφορμήν από τον Αθήναιο, ο οποίος γράφει για τους Τεύτονες του Μέλανος Δρυμού.

[Παρένθεσις.
Στό προηγούμενο Μουντιάλ, είχε η ΕΡΤ μία καλή εκπομπή κάθε βράδυ με τον Καρπετόπουλο και τον Πανούτσο, όπου οι άνθρωποι συζητούσαν για ποδόσφαιρο. Τώρα έχουν ένα show με τα «κακά παιδιά» Λάλα και Ταγματάρχη [πφφ...], όπου καλούν celebrities και τίς ρωτούν με ποιόν ποδοσφαιριστή θα ήθελαν να κοιμηθούν, κάνουν τηλεφωνικές φάρσες σε ατυχείς δημοσίους υπαλλήλους («είμαι ο Παλαιοκώστας και απαιτώ να μου φέρετε τηλεόραση στο βουνό για να δω την Αργεντινή») [τα «Candid camera» και τα παρόμοια εμένα πάντοτε μέ ενοχλούσαν], και κλείνουν την έκπομπή με τον... Χορταρέα, ο οποίος μάς λέει ποιές ομάδες ευνοούν οι πλανήτες στους αυριανούς αγώνες. Εκεί πια και εγώ πείθομαι ότι χρειάζονται οι skeptics του Αθήναιου να πάνε να τούς δείρουν.
Κλείνει η παρένθεσις.]

Τό θέμα μας, λοιπόν, είναι οι Γερμανοί.

Προσωπικώς, εύχομαι να χάσουν στον τελικό από τους Αργεντινο-Βραζιλιάνους, διότι και οι Τεύτονες πρέπει να μάθουν να φέρονται. Ωστόσο, έχουν το κάτι τί τους, ομολογουμένως. Αντιγράφω [στην φωτογραφία, η επέλασις της γερμανικής ομάδος]:

"...
Ψυχολογικά, λοιπόν, οι γερμαναράδες θα ξεκινήσουν τον αγώνα με "μπλιτς κρικ", κεραυνοβόλο πόλεμο. Αυτό το έχω δη στον ύπνο μου. Οι Γερμανοί θέλουν, ει δυνατόν, να καθαρίσουν την πρόκριση στο πρώτο τέταρτο του ματς, διασκορπίζοντας τον αντίπαλο και στέλνοντας στην Αγγλία ένα μήνυμα, που θα παραλύση τα νεύρα της και θα γεμίση την ανασφαλή ψυχή της με βαγκνερικό μεταφυσικό δέος. "Έρχονται οι Γερμανοί!". "Τα πάντσερ!". "Ο Ζίγκφριντ!".

Ο υπεράνθρωπος καλπάζει πάνω σε άτι από φωτιά και θυμωμένο μαύρο καπνό, άτρωτος, αλύγιστος, ανελέητος. Με διάφανο μάτι γερακιού ψάχνει τη λεία του, που τρέμει από την ανήμερη παρουσία του και προσπαθεί να γίνη μικρή και αθέατη, καθώς σέρνεται πάνω στο χώμα. Τα αρρενωπά χαρακτηριστικά του γρανίτινου προσώπου παίρνουν ύφος αγαλλίασης, απόκοσμης έκστασης, καθώς αντικρύζει μπροστά του τις πύλες της Βαλχάλλα να ανοίγουν και την αθανασία να γνέφη με τα προκλητικά της πέπλα. Το αίμα του θηράματος, ο τρόμος του, είναι το εισιτήριο. Σαν καταιγίδα ξεχύνεται το θεριό προς τα μπρος, με την ξανθή χαίτη να ανεμίζη ξέφρενα και το αιχμηρό δόρυ να ψάχνη με σιγουριά το στόχο του. (Ο Αχιλλέας, για όσους "ξέρουν" ήταν Γερμανός. Έλληνας ήταν ο Έκτορας.) Οσμή θειαφιού και φωτιάς, ήχοι χαλκού και κυμβάλων πλημμυρίζουν τον αέρα.
..."

(Ηλίας Μπαζίνας, "Φίλαθλος", 30 Αυγ. 2000)

[Στο περί Αχιλλέως και Έκτορος έχω ένστασιν, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.]

6 Comments:

Blogger daisyunlimited said...

Ελα ρε παιδάκι μου, που χάνεσαι εσυ, δεν στο επιτρέπω!
Ασε, δεν έχω ιδέα ακόμη τι θα υποστηρίξω. Μιά καλή κερκίδα πρέπει να φτιάξουμε κυρία μου και όλα τ'άλλα είναι απλώς οδοντόκρεμες. Την καλημέρα μου!

Ιουνίου 11, 2006 12:58 μ.μ.  
Blogger ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ said...

Φοβούμαι ότι η προλαλήσασα μέ πέρασε για άλλον(η). Και, μα τον Δία, δεν νομίζω ότι το άρθρο έμοιαζε να τό έγραψε η... Δηλαδή, συγγνώμη, να είχα γράψει εάν ο Μπάλακ είναι «ωραίος γκόμενος», να καταλάβαινα την παρανόηση, αλλά εγώ Μπαζίνα έφερα!

Ιουνίου 11, 2006 5:11 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Σκιά μου! ( γέλια)

Η Νταίζη, το κουτό, σας πέρασε για μένα την ακατανόμαστη, δηλαδή την Ελένη.

Πάντως είστε mind reader γιατί είχα σκοπό να γράψω κάποιο ποστ για τον Αχιλλέα και για το πόσο χαρούμενο ( γκαίϋ) κουτούτσικο υπήρξε.

Βλέπω από άβαταρ σκίζουμε.

Αχ κύριε Σκιά μου πρέπει να βρω χρόνο να γράψω και για το Μουντιαλ...

Ιουνίου 11, 2006 8:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Where did you find it? Interesting read How to build your own cell phone antenna ultram Maleita coffee makers Is ultram available in ontario Buy drug fioricet online fioricet ultram Discount valium tramadol on line Pics of fat people having sex 15dog ultram Wedding invitations in federal way Norton 2005 parental control allows full access Audi a6 rear bumper vintage safari jacket ingrediants of ultram dependence ultram Use ultram what is tramadol free cheap ultram online

Φεβρουαρίου 15, 2007 1:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Keep up the good work » »

Μαρτίου 03, 2007 6:36 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it film editing classes

Μαρτίου 16, 2007 6:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home