Mermaid's Tavern

Η θρυλική pub του Λονδίνου αναβιώνει στο ελληνικό διαδίκτυο.

Κυριακή, Ιουνίου 25, 2006

Το τέλος μιας σχέσης.


Κρίμα και μου άρεσε πολύ γιατι μ'εκανε και γέλαγα αλλά όταν χθες βράδυ άνοιξα το δώρο που μου έφερε όλος υπερηφάνεια και είδα ότι ήταν ένα i-Dog χρώματος ροζ, θίχτηκα. Όχι για το idog, ούτε για το χρώμα αλλά επειδή έλεγε ξανά και ξανά: " Κουνάει και τ'αυτιά του όταν παίζει μουσική, δεν είναι γλυκούλι;".

Γλυκούλι;

Αυτή η λέξη, το " γλυκούλι" ήταν που μου έδωσε τη χαριστική βολή. Δεν μου το αγόρασε ως όφειλε, σαρκαστικά, για να γελάσουμε. Όχι! Το αγόρασε γιατί ήθελε να κάνει σε μένα, την Ελένη, ένα γλυκούλι δώρο!

Κανείς άλλος άντρας δεν έχει προσβάλει τη γενετήσια μου αξιοπρέπεια τόσο βάναυσα.Αναρρωτιέμαι αν ο νόμος που σχεδιάζεται για τη σεξουαλική παρενόχληση περιγράφει ένα τέτοιο ειδεχθές έγκλημα...

Ούτε ο κύριος Θας που κρατούσε την πετσέτα με τον Γκούφη, τέτοια ήττα...

15 Comments:

Blogger Mr.Folios said...

Υπαρχουν και χειροτερα. Θα μπορουσε να φοραει καλτσες Μπαρτ Σιμσον.

Ιουνίου 25, 2006 4:29 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Μπορεί και να φορούσε, πού να ξέρω, γυμνούς τους βλέπω όλους. Νομίζετε ότι βγαίνω μαζί τους για να κάθομαι να ακούω τί ωραία ντολμαδάκια φτιάχνει η μαμά τους και πόσο τους καταπίεζε η πρώην ή η νυν φίλη τους και μετά να παρατηρώ τί φοράνε;

Μετά τους πρώτους 10.000 άντρες θα κάθομαι ν'ασχολούμαι με αυτά.

Αχ κύριε Φολιέ μου να ξέρατε τί τραβάμε εμείς τα καλά και τίμια κορίτσια για να βρούμε ένα γκόμενο της προκόπας που να μη μας φωνάζει " ζουζουνίτσες", να μην μας κάνει δώρα αρκουδάκια, κουνελάκια,γλυκούλικα gadgets, να μη μιλάει συνεχώς για τη μαμά του και άλλα τέτοια ντεκαβλέ.

Αφού σκέφτομαι να αγοράσω μια πετσέτα με τον Γκούφη, να φορέσω και μια άσπρη γόβα για να βγω στο σεργιάνι μπας και δώ άσπρη μέρα.

Ιουνίου 25, 2006 6:23 μ.μ.  
Blogger Πάνος said...

Συμπαθέστατο το ζωάκι!

Γλυκούλι!

*

Μεγάλη ξεφτίλα για τη φυλή των ανδρών - αλλά ο mr.folios έχει μεγάλο δίκιο: υπάρχουν και χειρότερα!

Υπομονή...

Ιουνίου 25, 2006 7:01 μ.μ.  
Blogger vatraxokoritso said...

καλά σου λένε Ελένη τα παιδιά.. υπάρχουν και χειρότερα..
εμένα μου χαρίζει παντελόνια και φούστες σε παιδικά νούμερα για να κάνω λέει δίαιτα..
με τα βασανιστήρια που τραβάω το χω σίγουρο να χωρέσω στο 26αρι μέχρι τα μέσα του Ιούλη..
βρε δεν πα να γαμηθούν!
λέω εγώ τώρα...

Ιουνίου 25, 2006 9:32 μ.μ.  
Blogger Χαρτοπόντικας said...

Τώρα εγώ θα την πω την ιδιοτέλειά μου: χαίρομαι για την έκβαση γιατί κάτι μου λέει ότι τοιουτοτρόπως θα έχουμε την ευκαιρία να διαβάσουμε μερικά απολαυστικά ποστάκια μέχρι να βρείτε τον επόμενο ;-)

Ιουνίου 26, 2006 10:10 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Χαρτοπόντικά μου, εσείς με το μπάνικο άβαταρ, λέτε να έχω ένα φίλο τη φορά; Γιατί με προσβάλλετε έτσι και εσείς; Ποτέ ένα φίλο τη φορά γιατί υπάρχει και κίνδυνος να τον καψουρευτείς και μετά να χαίρεσαι που παίρνεις γλυκούλικα δωράκια. Δηλαδή φρίκη.

Όμως, οι γκόμενοι πρέπει να είναι πάντα λιγότεροι από τους fuck-buddies γιατί αλλιώς εκμηδενίζεις το θεσμικό ρόλο των τελευταίων που είναι πολύ σημαντικός για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας αλλά και του ορμονικού συστήματος.

Βατραχοκόριτσο!!! Εσύ είσαι μοντέλο παιδί μου, τί να αδυνατίσεις, έχεις τρελλαθεί???!!!!

Αχ κύριε Πάνο μου ναι, ναι κάνω κουράγιο, τί άλλο μπορώ να κάνω εκτός από κουράγιο.

Πάντως το i-dog έχει πλάκα. Το έχω βάλει σήμερα να παίζει Μαντόννα από το i-pod και να κουνάει ρυθμικά τ'αυτιά του.

Ιουνίου 26, 2006 2:39 μ.μ.  
Blogger Ελένη said...

Αχ κύριε Χαρτοπόντικά μου, εσείς με το μπάνικο άβαταρ, λέτε να έχω ένα φίλο τη φορά; Γιατί με προσβάλλετε έτσι και εσείς; Ποτέ ένα φίλο τη φορά γιατί υπάρχει και κίνδυνος να τον καψουρευτείς και μετά να χαίρεσαι που παίρνεις γλυκούλικα δωράκια. Δηλαδή φρίκη.

Όμως, οι γκόμενοι πρέπει να είναι πάντα λιγότεροι από τους fuck-buddies γιατί αλλιώς εκμηδενίζεις το θεσμικό ρόλο των τελευταίων που είναι πολύ σημαντικός για την ομαλή λειτουργία της κοινωνίας αλλά και του ορμονικού συστήματος.

Βατραχοκόριτσο!!! Εσύ είσαι μοντέλο παιδί μου, τί να αδυνατίσεις, έχεις τρελλαθεί???!!!!

Αχ κύριε Πάνο μου ναι, ναι κάνω κουράγιο, τί άλλο μπορώ να κάνω εκτός από κουράγιο.

Πάντως το i-dog έχει πλάκα. Το έχω βάλει σήμερα να παίζει Μαντόννα από το i-pod και να κουνάει ρυθμικά τ'αυτιά του.

Ιουνίου 26, 2006 2:40 μ.μ.  
Blogger NiO said...

Νομίζω ότι κάνεις λάθος?
Η μαλακία είναι στο δώρο και όχι στο γλυκουλι? ένα δώρο θέλει πάντα μια λεκτική υποστήριξη και μη πεις όχι γιατί ποτέ δε μπορείς να είσαι σίγουρος αν θα αρέσει κάτι που εσύ έχεις διαλέξει για κάποιον άλλον αλλά και αν είσαι θες να υποστηρίξεις αυτή σου την επιλογή?
Οπότε η μου βρίσκεις τώρα ένα χαρακτηρισμό για το ψωριάρικο idog σου,ή στο επόμενο meeting μας θα σου πάρω έναν δονητή και όταν στον δείξω θα σου πω ?τι γλικουλι που είναι?.!

Ιουνίου 27, 2006 4:25 π.μ.  
Blogger Ελένη said...

Ντροπή σου να χρησιμοποιείς τη λεξη "δονητής", μουσικός άνθρωπος και έπειτα πού τους έμαθες εσύ τους δονητές; Στη DOTA?

Πάντως θεωρώ πρόοδο το γεγονός ότι πριν να ποστάρεις αυτό το ευφάνταστο σχόλιο δεν με πήρες τηλέφωνο 4 το πρωί να μου το διαβάσεις! Μπράβο μωράκι μου.

Έλα τώρα να σου δώσω ένα φιλάκι και να πάρεις και το i-Dog.:-)

Υ.Γ. Δεν έχουμε συμφωνήσει όχι ηλικία στο προφίλ??? Εγώ πώς δεν τη βάζω στο δικό μου προφίλ?

Ιουνίου 27, 2006 7:32 π.μ.  
Blogger vatraxokoritso said...

ελενη αυτα τα μικρα θα μας καταστρεψουν κοριτσι μου..
μια με τα σχολια μια με τα ναζια..


ουφ,,,

Ιουνίου 27, 2006 2:00 μ.μ.  
Blogger markos-the-gnostic said...

δηλαδή δεν έχεις κάποιο συγκεκριμένο σταθερό δεσμό;
α, φαίνεται είσαι της τάσης του γίγνεσθαι και όχι του είναι...

Ιουνίου 27, 2006 3:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτές τις ανοησίες κάνετε και μετά κλαίγεστε μόνες. Έπρεπε να σου ρίξει κανα δυο χαστούκια να έρθεις στα ίσα σου.

Οκτωβρίου 05, 2006 8:22 μ.μ.  
Blogger yannis said...

Αυτές τις ανοησίες κάνετε και μετά κλαίγεστε μόνες. Έπρεπε να σου ρίξει κανα δυο χαστούκια να έρθεις στα ίσα σου.

Οκτωβρίου 05, 2006 8:23 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

That's a great story. Waiting for more. website placement services search engine placement web site

Φεβρουαρίου 16, 2007 12:34 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Best regards from NY! film editing schools

Μαρτίου 15, 2007 5:29 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home